Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 5

Yalnızlık

Yalnızlık nickleri , msn nickleri

SENSİZ BURALARIN TADI TUZU YOK DÜŞÜNSENE YEDIGIM SALATADA BİLE SENI ARIYORUM.ŞİMDİ BANA SÖYLERMISIN Bİ HIYARIN EKSIKLIGI BUKADARMI bellı olur


CİDDİYE ALIRIM...AMA KAPILMAM!
DALGA GECERİM...AMA KIRMAM!
HUZUR VERİRİM...AMA SÖZ VERMEM!
SAHİP OLURUM...AMA AİT OLMAM'

Haberin yok ölüyorum
Sen gelirken ben gidiyorum
Dermanım yok ölüyorum
Ayrılırken ben içiyorum


Küçükken GamzeLerim Vardı ßenim..ßüyüyünce Hüzne Verdiğim..

Yalnızlık nickleri , msn nickleri
ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

HaYaT ZoR AmA BeNdE
KoLaY BiRi SaYıLMaM

hayat 1 noktada durur, 1 noktada kesişir

Arkamdan Kaçtı Demesinler Diye Yaşıyorum Ben

Kimse ßir ŞeyLer İma Etmesin Kininiz Varsa
Suratıma Kusun
Kusamıyosanız Susun !


kralınızı kapıma bağladım padişahınız geLsin...


sanma unutulur kap ağrısı zamanla...

Yalnızlık nickleri , msn nickleri

...:::GiDeN GüN GeLiR DöNMek ister:::...
...:::ßıraKıN DöNSüN,Ne KaybETTigiNi ßi DaHa:::..
...:::GöRsüN:::...!!


Gitmek kolaydır oysa aşk zorLarın adamıdır!!!!


>>>Bksaydn göreblrdn, herşy gözlermdeydi, gözlermde bi damla yaş vardı, ağlayamadm, o bir damlada sen vardn, anlayamadn!

hep cesurların işidr aşk...


Yalnızlık nickleri , msn nickleri
uzaktan severim ruhun biLe duymaz....


kIrIlMaz SaNdIgIm bIlEkLeRiMi kIrK YeRdEn kIrDiLaR

รค๔єςє שє รค๔єςє รєภเภ คşкıภ เçเภ ölє๓є๔เﻮเ๓ เçเภ ๒єภเ คŦŦєt


bizim harcımız değildi sevmek...

BiR Su gİbİ AkIp GiTmEk iStİyOrUm bUrAlArDaN


Tek bir söze bakardı.Öldesen ölürdümm.zaten inan bana sensizlik ölümden beter.korktugum ölmek degil seni bir daha görememek.

eqEr bİrqüN qİdEcEkSeN şİmDi dE qeLmE!!!!yOkLuqUnU kaLdIrAcaK yüReqİ bEn YanLızLIqıMa hApsEtTm...


Yalnızlık nickleri , msn nickleri

0 yorum: