Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Nisan 16

Sevgili nickleri

Sevgili nickleri , msn nickleri , aşk sözleri

Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм...



çocukkén sahip oLduqum kırmızı ayakkabıLar...
onLar da sénin qibi çok tatLıydıLar ama...
canımı yakardıLar...
acıtırdıLar


before I forqet !







*Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur...

*Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.

*Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin

*Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.

*İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

*Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...
Sevgili nickleri , msn nickleri , aşk sözleri
*Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz

*Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..

*İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

*Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşm************ gözümden akacak yaş olsan ağlam************ kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

*Güneşin doğduğu da bir gerçek batdığı da... Kalbimin atdığı da bir gerçek, günün bitdiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...

*Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.

*Seni günde bir kez düşünüyorum o da benim 24 saatimi alıyo

*Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş...

Sevgili nickleri , msn nickleri , aşk sözleri

0 yorum: