Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 5

Şekilli

Şekilli nickler , msn nickleri

ιℓк αѕкιи єи gυzєℓ уαиι иє zαмαи вιтє¢єgιиι вιℓємємєктιя

кєиαяℓαя∂α кσѕєℓєя∂є, кα∂єнℓєя∂є ѕιѕєℓєя∂є, вєи кαℓвιм∂єи вαѕкα уєя∂є ιиαи ѕєиι вυℓαмα∂ιм

нєя fαℓιм∂α ¢ιкιуσяѕυи, яυуαℓαяιм∂αѕιи. нєя gє¢є нєя тαяαfтα ѕєиι αяιуσяυм, нєя ѕαтιя∂α ѕєиι уαzιуσяυм αѕк ∂єgιℓѕє, ѕєνgι ∂єgιℓѕє! вυ иє ѕσуℓє ѕσуℓє вαиα!

кαувєттιgιм αѕк αиαнтαяιиι вєи, ѕєиιи уυяєgιи∂є вυℓ∂υм

уσℓ νєяιи ѕαѕкιиα уєтιѕѕιи αѕкιиα σиємℓι σℓαм αѕкιмιz σ∂α вιz∂є уσк ѕαѕкιиιѕ !!!

ѕєи нєяzαмαи кαℓвιиιи σℓ∂υgυ уєя∂є σℓ..¢υикυ кαℓвιи вєиιм єℓιм∂є...

ѕυ αи нαуαттα σℓмαмιи ¢σк gυzєℓ вιя иє∂єиι ναя вυ иє∂єи ∂є уυяєgιм∂єкι ѕєиѕιи
Şekilli nickler , msn nickleri
υ¢ нαяfι уαиуαиα gєтιямιѕℓєя gєи¢ℓєяιи вαѕιиα ∂єят єтмιѕℓєя.(α-ѕ-к)

нι¢ σzℓємє∂ιgιм вιяι ναяѕα σ∂α ѕєиѕιи ¢υикυ кαняєтѕιи нєρ αкℓιм∂αѕιи...

вαѕιиι gσgѕυмє уαѕℓα∂ιgιи zαмαи тєк ∂υѕмαиιм αкιρ gι∂єи zαмαи∂ιя

σℓ∂υя вєиι уαѕαмαуι ιѕтємιуσяυм. ѕєи∂єи αуяι вυ ¢ιℓєуι ¢єкємιуσяυм...

*Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sna.

*Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.

*Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.
Şekilli nickler , msn nickleri
*Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!

*Unutmaki fırtınalar martıların denizleri sevmesini engellemez. Tıpkı engellerin seni sevmeme engel olmadığı gibi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

YA EN GÜZELLERİ UZUN AMA SIĞMIYOOOOO