Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 28

Özel msn nickleri

Özel msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri
HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !



~ aşk dediqin nediR ki..hormonaL tepki ~


[S]ewDikL[e]riM araSı[n]da eN [S]ewdiğ[i]m kiM biLiy0rmusu[N]


senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !



birakacagın bir eli asla tutma tutacan bir elide asla bırakma yalan sevdalara gul olmaktansa gercek sevdalara diken ol bunuda hiç unutma!

Özel msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri
Bütün kiremitlere seni ne kadar çok sevdigimi yazdım inş.birikafana düşerde seni sevmenın ne kadar acı oldugunu anlarsın.

BIR HIRSIZ ARANIYOR!ADI:ASKIM,SOYADI :SEVGILIM,SAKLANDIGI YER:KALBIM,ADRES:ASK BIR EDEBIYAT CADDESI,SENI SEVIYORUM MAH.NO:SEN VE BEN:KAT:NIKAH MASASI.

ASK BIR ELMA SEKERIDIR SEKERI BITINCE KAZIGI KALIR...

BEN BAGLAMAYI ORHAN'DAN, AGLAMAYI FERDI'DEN ISYANI MUSLUM'DEN VE ASKLARIN YUZKARASINI ISE SENDEN OGRENDIM BE SERSERI..!


SABAHLARI KAHVALTI YAPMIYORUM, CUNKU SENI DUSUNUYORUM. OGLENLERI YEMEK YEMIYORUM, CUNKU SENI DUSUNUYORUM. GECE OLUNCA UYUYAMIYORUM, CUNKU ACIM..

Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda “yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı” yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah…
Özel msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri
Hayat ------ ama grafikleri güzel

0 yorum: