Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 12

Harika msn nickleri

Harika msn nickleri , msn nickleri

Eger evrende bizden başka uygarlık yok ise, büyük bir yer israfıyla karşı karşıyayız!!

BenCe 'RAP Bu yEkte KaL!! BıraKmaz i$de Hiç MecaLL!! Bir oLta Attım Deniz`e DaLmamı$ kiii KaLmamı$ KefhaLL!!!

ZamanIn KızZzzLarı BaLıkLamaaa.. AthLama DieMiorummmmmmm!!!!

- { İnat!!! Vurdum Fır¢amı Yüzüne! ve Söwdüm SenSiz Ge¢en Her Güne.. SenSiz Biten Her CümLeye Bir EyLem Oldu Adım... }

Day : A period of time of twenty-four hours, mostly misspent.
Gün : Çoğu boşa harcanan yirmi-dört saatten oluşan bir zaman süresi.

Birth : The first and direst of all disasters.
Doğum : Başımıza gelecek felaketlerin ilki ve en büyüğü...

Hatred : A sentiment appropriate to the occasion of another's superiority.
Nefret : Bir kimsenin sizden üstün olması durumunda duyulması gereken bir duygu.
Harika msn nickleri , msn nickleri
Deliberation : The act of examining one's bread to determine which side it is buttered on.
Ayrıntılı Düşünme : Çıkarlarının ne yönde olduğunu saptamak amacıyla yapılan dikkatli inceleme
1)Yα hεя$εYiм Yα Hi¢iм.. §oямα dünYα иε ßi¢iM.. ßiя köяdüqüм ki i¢iм ¢öżdüK¢ε doℓαиıYoя..

2)MıLLet Artıst oLmush Oysa ßiLmiyoLar ki Yonetmen Benım Istedıqıme RoL Istedıqıme YoL werırım..................

3)GeNçLiĞiNe GüVeNiP ErKeN DeRkEn BeLkİ ElVeDa BiLe DiYeMeSsİn GiDeRkEn...

4)ค๓ค ๓єlєк ๒เг אคภ๔คภ şєאtคภ ๒เг אคภ๔คภ ๒คşı๓ zเภ๔คภ א๏кlยк שคг ๒ยкคçıภςı şเкคאєtเ๓ ๒เl๓є๓

5)Hayatın en hüzünlü anı deli gibi sevdiğin insanın buna hiç deymediğini gördüğün andır ve en büyük kaybın onun için harcadığın zamandır

6)sevmek mi?hiç tatmadım.ya gülmek?çoktan unuttum.yaşamakmı?boşver.aşk nemi?koca bir yalan.mutsuzlukmu İŞTE O BENİM DÜNYAM

7)αşкιм ∂єѕєм вєвєğιм ∂єѕєм ¢ηм ∂єѕєм нєяşєуιм ∂єѕєм ѕєη∂є кєк gιвι уєѕєηηη!!!!

8)кıя кαℓвιмι göηℓüη σℓѕυη!!αℓ нєяşєуιмι gözüη ∂σуѕυη!!şιм∂ι вαşкα кσℓℓαя∂αуıм!!вυ∂α ѕαηα кαραк σℓѕυη
Harika msn nickleri , msn nickleri
9)sevmek ölmektir bence bende sevmiştim ölmeden önce!!!!

10)кöуℓü göяєη мαѕυм υƒσ!!!!

11)$##$#$รєภเ รєש๔เğเ๓ кค๔คг אคşครคא๔ı๓ ölü๓รüzlüğüภ ค๔ıภı คşк к๏אคг๔ı๓#$#$#$#$#$

12)αşкℓα ѕαкℓαмвαç σуηυуσяυм єη ιуιѕι ιçιм∂єη 9'α кα∂αя ѕαумαк νє σηυ σℓ∂υğυ уєя∂є υηυтмαк

13)ђєг ภє кค๔คг รคllคภรค๔ค אıкıl๓คz ๒єภเ๓ tคђtı๓


14)ÇAT PAT AŞIK OLUYORUM AZ ÇOK BENDE SEVİYORUM KALBİMİ KIRSAN ,BENİ YORSAN AVINA TAKILDIM GELİYORUM..

15)gülmek icin mutlu olmayi bekleme, belki mutluluk gülüsünde saklidir. sakin aglayayim deme, kim bilir belki bir yerde senin bir tek gülüsün icin yasayan biri vardir.

*AşK Ne mi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzluk mu? IşTe O Benim Dünyam!

*...Sayqım Senin KöLen oLsun a$Kın ßenim Sayqım..

*Unut dediler , unuttum. Ama seni değil, unut diyenleri .

Harika msn nickleri , msn nickleri

0 yorum: