Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 22

Güzel msn nickleri

Güzel msn nickleri , hit msn nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri

Düşünüyorum da düşüncelerimin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünmek olsa gerek diye düşünüyorum...



Gözleriyle gözlerine bakanın gözlerimle gözlerini oyarım, gözlerini gözlerimden iyi sakın çünkü gözlerim gözlerine lazım.



Şimdi uzaklardasın benimle değil, ben ise yalnızım seninle değil, adin kalbimde dilimde değil, kalbim seninle içimde değil, seni çok seviyorum elimde değil!



Sevgi kimi zaman canini acıtır, kimi zaman içini ısıtır ama ne olursa olsun vazgeçilmezdir tıpkı SENİN GİBİ!

Güzel msn nickleri , hit msn nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri

Güneşin hakimiyetini kaybettiği şu saatlerde aydınlığı sağlayan onlarca yıldızın arasından sana sesleniyorum seni seviyorum..



Seviyorum your eyes, çünkü onlar very nice, ne olur birkerecik look at me, sonra don’t forget me, kalbim tik tak for you, because I LOVE YOU.



Bu mesajı aldıysan bana hayransın, silersen beni seviyosun, silmezsen bensiz yapamıyosun, cevap verirsen beni istiyosun, vermezsen bana aşıksın. E simdi ne yapacaksın?



Sen benim canımsın, ama kimse duymasın, hani olurya, ölüm kıskanır. Seni çok ama çok sevdiğimi kimseye söyleme hani olurya, mecnun kıskanır..



Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, sakın ağlayım deme, belki bir yerlerde, senin bir gülüşün için yaşayan vardır...



Ay yıldızlara mutluluk fısıldarken gökyüzü sevincini yeryüzüyle paylaşırken ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye.



Şu dinmeyen arzuya karşı koysa da dağlar, ümitsizce gözlerim sanma ki her dem ağlar; varsında hasret ile geçiversin seneler, bizi ayıran yollar bir gün yeniden bağlar.

Güzel msn nickleri , hit msn nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri

Gün gelir puslu bir dünya aydınlık bir yasama gebe kalır, yeter ki umutların hiç bitmesin. Kalbin hangi mutluluk ve sevgi için çarpıyorsa yasam sana onu versin.



Tatlı Biri Vardı Sevilmeye Değer, Güzel Biri Vardı Görülmeye Değer, İyi Dostlar Vardı Özlenmeye Değer, Ama Biri Var ki Can Vermeye Değer, Mesajımı Okuyorsa Eğer...
Güzel msn nickleri , hit msn nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri

0 yorum: