Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 7

Güzel

Güzel msn nickleri
seN we ßen bir peRqeLin iki ayaqı qißiyiZ seN baqRıma sapLanaN siwRi uç beNse etRafıNda döneN perwaNe..!

yaşamaK istiyoRsaN tek ßir amaca muTLu oLmak istiyoRsaN tek ßir umuda sewmek istiyorsaN Tek ßir kişiye baqLı kaLmalısıNN...

Ne hasTa bekLer saßahı Ne taZe öLüyü mezaR Ne şeyTaN ßir qünahı seNi bekLediim kadaR..

affeTme ßeNi seNsiz qülerseM affeTme ßeNi seNden birşeY qizLersem aşkıN eceL oLsa ßiLe affeTme ßeNi sonradaN şikayeT edeRseM..

boZukLar döNekLer khoLpaLar iLqi aLaNıma qiRmiyosuNuz kirLenmiş hayaTınızLa bendeN uzak duRun..

Zincir soğuk, zindan yaş.. Belki biraz üşürüz.. Hele başım zindandan çıksında görüşürüz...!

séwén séwiLmés,séwiLén séwmés cünkü bu dünyada yaLandan séwén ŞEREFSİZLER tükénmés....

ßirqün anLarSın hayaL kuRmayı, ßékLéméyi, ümit Etméyi... LanéT édéRSin ya$adıqıNa, maziDén Né kaLmı$Sa yırtaR ataRSın, Séni Sévdiqimi i$té o zaman anLarSın....
Güzel msn nickleri
Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!

¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ...

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...

Kimse Anlamasın beni.. ßen kendimi anlarımm ben böyle mutluyumm...

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara

seN ne sewqideN Ne de iNsanLıktaN aNLarsıN seNi sewdiim qüNe LaNet oLsunn!

Bitkisel Hayata Girdim, ama Hiç Önemli Değil. Maksat Yeşillik Olsun.
Kötü Şans da Olmasa Şansın Yüzünü Göreceğimiz Yok Valla.

Kim demiş Avrupa’nın insanları medeni
Çırılçıplak bedeni
Gaye olmaksa medeni
Desenize hayvanlar sizden daha medeni…

Ne dünden daha az Ne yarından daha çok
Seni bugünde, Dün olduğu gibi
Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.
Güzel msn nickleri
DuYGuLaR VaRDıR aNLaTıLaMaYaN.SeVGiLeR VaRDıR KeLiMeLeRe SıĞMaYaN.BaKıŞLaR VaRDıR iNSaNı öMüR BoYu aĞLaTaN.YoLLaR VaRDıR aŞıLMaSı GüÇ oLaN. KaLPLeR VaRDıR aCıLaRLa PaRÇaLaNaN.Ve iNSaNLaR VaRDıR HiÇ uNuTuLMaYaN.SaNMa BeNi SeViPTe BıRaKaNLaRDaN. BeNiM SeVGiM MeZaRa KaDaR oLaNLardanSın

ELiNE BiR çIçEK, SEVECEK -SEVMEYECEK, ULAN EşOgLU EşEK çIçEK NERDEN BiLECEK.

kikatın varlığından, güneşin parlaklığından şüphe edebilirsin ama benim sevgimden asla. SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM.

Sevdan ne yalnız bir yükseliş demektir nede yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.ölmezliği düşünmek bence boşuna emektir.sevdan seni sevip bir daha geri dönmemektir.

Bu dünyada 6 milyar insan var, 2999999999 milyonu uyuyor,1000000000 u yemek yiyor, 2000000000 u uyuyor, 1 güzel kiz da mesaj okuyor.

bilmesekte zengin çocuklari gibi parlak taslar üzerinde dans etmeyi elbette biliriz allahina kadar delikanli gibi sevmeyi...!!

Karanlıkta ışıksız kalırsan eğer beni düşün, O zaman ne karanlık korkutur seni ne de zalim soğuk üşütür. Sevginin sıcak elleri ellerindedir !!

Adımın önünde adın yazılı Resmimin yanında resmin basılı Sabrım sabıkalı, sevdam azılı Hasretin kanıma girdi girecek

Aşk mıydı o, aşkımsı bir şey miydi Neydi çekip kendine, beni bağlayan Kanatan dudağımı, tenimi dağlayan Elleri ta içimde o dev miydi

Güzel msn nickleri

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENDE BİRKAÇ ŞEY YAZACAĞIM(HAYAT BİR CÜMLEGİBİDİR ÖLÜM İSE NOKTASI)(GECELER SENİ SEVDİĞİM KADAR UZUN OLSAYDI GÜNEŞ HİÇ DOĞMAZDI)(AŞKIMIZA NOKTA KOYMA SANA BİR KUCAK DOLUSU VİRGÜL GETİRDİM)(KIRIYORSA SÖZLERİM SUSARIM BİRDAHA KONUŞMAM,RAHATSIZ EDİYORSA VARLIĞIM ÖÜRÜM BİRDAHA KARŞINA ÇIKMAM RAHATSIZ EDEN SANA OLAN AŞKIM İSE;ÜZGÜNÜM