Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 5

Güzel msn nickleri

Güzel msn nickleri

*kurşun kaleme benzer hayat, tek eksik silgidir

*kefeni giyince endişeye gerek yok dünya malınıda nerene sokarsan sok !!

*düşman kelimesini, dost sifatını taşıyanlardan öğrendim
Güzel msn nickleri
*yoksulluk korkusuyla ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü

*derin rüyalar gördüm maceramda, etrafıma açıldığımda herkes darda..

*3. dünya savaşı insanın kendiyle yaptığı savaştır

*insan umudu taşıdı, kimisi kırdı umudu, lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu, hepsi buydu

*Benim hedeflerim küçüktü hep hayallerimde şimdi en büyük olmak en büyük arzum oldu

*sevgiyle başlayan her aşka acı noktayı koyar...nokta
*bu hayat bir gözyaşıyla başladı, hastanede annemin haykırışlarıyla

*kural 1 : her zaman haklıyım. Kural 2 : haksız olduğumda birinci kuralı uygulayın

*hayatın bize sunduğu çiçeklerde, kalp hep dikenli gül'ü seçer

*kanatlarım olsun istedim ben, ama hiç uçamadım, kanadım oldu denedim, yerin dibine çakıldım

*yaşama hakkımı sonuna dekmi kullanmalıyım tanrım
Güzel msn nickleri
*yap boz'du düşler önce, tek bi parça bendim oysa

*dostlarım vardı hayallerim gibi, hayallerim vardı dostlarım gibi, ikiside yalandı sevdiğim gibi...

*kalbim eski fabrika, üretim bandı durdu...

*yok değil yok değil bu kalpte kimse, yalandan söylenir herşey neyse, hüzün hep yanlışımdı belki nedense, dudaklar susmayıp konuşsa keşke

*soğudum, herşeyden, hepinizden, herkezden, soğudum, nefret ediyorum, beni yanlız bırakın, ışıkları kapatın

*o gözlerin sulanmasın darbelerde yesen yüreğine...

*simsiyah bir perde kapatın

*konuşamıyacak kadar zayıfladım

*papatyadaki fal'a bağladık kahrolası sevgiyi, ilgiyi hanginiz gösterdi ki benden beklediniz?

*pembeyi siyaha boyadım göz zevkim için sağ elimi parcaladım kesik avuç için

*Baba GemiLer baTınca DenizLerin Canı Acır MııIIıIIııı
Güzel msn nickleri
*kendime telefon açtım al dedim beni burdan insanlar türl filmlerindeki ölüm sahneleri kadar sahte

*sahtekar olmaktansa, doğru söyleyip dokuz köyden kovulmayı tercih ederim

*buraya kadarmış çektim fişini, sızlanıp durma bitirdim işini

*bazıları bizi kalpsiz sanıyo ama bıçağı saplayınca nedense kanıyo

*hayat bir meyve sepeti kaç çürükle karşılaştım sen hesap et

*Tüm yalanların bir giysi giymiş, varlığın içimde yılların tuhaflığında seyreden bir adamı önüme koydu

*Sil adımı baştan yaz kalbine, baş harfi büyük olsun. Yeniden küfret !... Geçmişi hadım ettik olmadı. Ben suyun oldum bardak dolmadı.

*Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yanlızlıklarımız

*çek silahını vur beni hepinizin inkarıyım irtifa kaybıyım

Güzel msn nickleri

18 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersinizz bir numaralı nick sitesi tartışmasız !

Adsız dedi ki...

bayılıyorum bu siteye ya

Adsız dedi ki...

ahaa harıka bı sıte burasıı

seyda dedi ki...

site çok keyifli bi yermiş

Adsız dedi ki...

sdasdsada

Adsız dedi ki...

güzel iyi yaa

Adsız dedi ki...

H3YY msn qöst3r bna şuan kimlr hyata çvrim içi

Adsız dedi ki...

^^^^@H q@rbm @h^^^^

Adsız dedi ki...

düştüğümde arkamdan vuranın kalktığımda boğazını keserimm

Adsız dedi ki...

sensizlik yol bensizlik uçurum ben sensizligi yaşamamak için bensizligi seçerdim aşkımmm

yoshy_96 dedi ki...

ya bunlar süper nickler bayıldım gerçekten

Adsız dedi ki...

ya süper bişe ya gerçekten hayra kaldım

Adsız dedi ki...

SensizLik Bana öLümden Beter SevdiĞim Eğer Bi umut oLsaydı Hiç Düsünmeden Sana KoŞaKoŞA gelirdim bebeımm senı sewiormm

Adsız dedi ki...

cokk guselll bu sıtee yhaaa
:D

Adsız dedi ki...

yaaa bu sıte cokk gusell

Adsız dedi ki...

gsl bır sıte ama ndn bız mıck yazamıyoruz:P

Adsız dedi ki...

bana nick yolla

Adsız dedi ki...

qsLL..