Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Nisan 6

Fener

Fener nickleri , msn nickleri
Bir Yemin Ettik Geri Dönemeyiz ölümüne Fenerliyiz

Aslani,kartali Geç Hepsi Hikaye Tek Kanarya Var Bu Alemde

Samiyen Sustu Bizi Dinledi

Sen Yalan Dünyadaki Tek Gerçeksin

Candan öte Sevmedikmi Seni Kanarya Issiz Gecelerde Gittik Deplesmanlara öl Dedinde ölmedikmi Senin Uğruna Fenerbahçem Feda Olsun Bu Canlar Sana

Bizim Büyüklüğümüz Ne Kupa Büyüklüğüdür Nede şampiyonluk Bizim Büyüklüğümüz Mazimizden Bellidir

1 Gecede 6 Tane Senin Kocan Bir Tane

Salya Sümük Değil Erkek Gibi Vardik Iskele Değil Stadi Bastik Yaşli Kadin Değil çarşi Kovaladik Kolpalik Değil Tarih Yazdik

Ben Herkesin Içinde Tekim Tek Olduğum Sürece Zafer Hep Benim çünkü Ben Fenerbahçeliyim

Sevgi Eylem Gerektirir

Seni Sevmek Deli Gibi Yürek Ister Bu Kalpler Bir Tek Sende Titrer Bir Allahim Olsun Birde Sen Ol Fener

öyle Bir Sevgiki Tarih Edilmez Fenerli Olmayan Kimse Bilemez

Cimbomlu Olmak Ayip Değil Yeterki çaktirma

Krallik Boş Kaleye Gol Atmak Değildir Krallik Tuncayin Yaptiği Gibi Kadiköyde Manchestira Rovaşata Gol Atmaktir

Fenerbahçeli Olmak Lig Bittiği Zaman Stadi özleyip Yazin Sicağinda Stada Gidip Stadin Duvarlarini Sevip Okşamaktir
Fener nickleri , msn nickleri
Gülersem Sevincim, Ağlarsam Gözyaşim, ölürsem Toprağim Ol Fenerbahçem

Itina Ile Aslan Terbiye Edilir..basvuru: Herhangi Bir Fenerbahçeli.....

Bir Fenerbahceli Dünyaya Bedeldir, O Da Atamizdir!!!!!

Başin öne Eğilmesin Aldirma Fener Aldirma En Büyük Sen Değilmisin Aldirma Fener Aldirma Fener Aldirma

Atam Izindeyiz Biz De Fenerbahçeliyiz

Tribünlerde Hep Dillerde Bu Sevda Bitmez Gönüllerde Darağacinda Olsak Bile Son Sözümüz Fenerbahçe

Sensiz Hayat Bir Iskence Dilimdesin Gündüz Gece Satir Satir , Hece Hece şampiyonsun Fe-ner-bah-çe

Feneri Seven Tarih Yaziyo Beşiktaşi Seven Lanet Ediyo Cimbomu Seven Yurtdişina Kaçio:d

Fener nickleri , msn nickleri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dunyada bir suru mal var onlara gsliler diyebiliriz

yücel dedi ki...

ölümüne feberliyiz diyorum başka bişey demiyorum