Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Nisan 17

Etkileyici msn sözleri

Etkileyici msn sözleri
sizler özel yada eşiolmayan kartaneleri deilsiniz sizler sadece çürüyen organik maddelerden ibaretsiniz! __________________
Ölümü gördüm saklambaç oynuyordu.
Hep o sobeliyordu çocukları dudaklarının kıyısından..!
Ölümü gördüm saçlarımda saklaniyordu..
Hep o tariyordu saçlarını kırmızı bir aynada!!
Ölümü gördüm aciyi gordum nefreti gordum!
Ölümü gördüm ölümü gördüm ölümü gördüm..
Ölümü gördüm kaybolmuş yüzlerinde.
Ölümü gördük tekmelerin gölgesinde..
Ölümü gördük asilmis hain iplerde!
Ölümü gördük lacivert ceketlerde..






bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda, bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu bu pémbé hayaL dünyasında...




SenSiz can ceki$melerim bogusuyor RUHSUZ bedenimle..
Bir iç isyan misali , hükmedemiyor beynim kalbime..
Agir geliyor pompaladigi kan iliklerim..
Hani et tirnaktan ayrilmaz derler ya..
’’YALANNN!!!’’.. tirnaklarimi söktüler bir bir etimden..



Etkileyici msn sözleri

Polliannayı qören?



Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...



- kOyun sayıyorm dURmDn..

-biTmiO hÇ derdim.^^ne karısık bi hayad bu..!




Yerinde kaL desemde dur desemde beklemez zamaaN yollar ayrılırmıı bir nefeslik tadım warken...
nefret gözlerimde sözlerimdee durmuo faslaaa tamam anladım yarınımı weremem aslaaa sonuna kadaar yoLunaa kadar alırr götürürr yanlızlıık bana ne kadar yakınsan o kadr uzaksın aRtıkk bana ne kadarr yakındın ama
UZAK DUR ARTIIIK


Etkileyici msn sözleri
Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !



Sana Cinayetimin İpuçLarını Bırakıyorum...Vasiyeti oLmayan öLüLer üLkesinden...



¢нυℓѕυzρєru

tanrı DeiLim ama taPanLar war.
cahiL DeiLim ama sewmeyi biLmeyişLerim war.
meGaLoMan DeiLim ama BÜYÜLEYİCİ bi benn war.
- aRsiSt mi??.
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war...^^

ıSsız sokaqın. . . .
O piS kÖ$eSinde. . .
AqLayarak öLmek iSti0rum. . .!

Etkileyici msn sözleri

0 yorum: