Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 8

Eski

Eski msn nickleri

KaYßeTTiN ßeNDeKi SeNi GeÇMiŞ oLSuN HaDi ŞiMDi GiT uĞuRLaR oLSuN.....!!!


SeN aRTıK MaSaLLaRDa SeN aRTıK aNıLaRDa YaNLıZCa ŞaRKıLaRDa KaLDın...!!


ßen nerde YanLış Yaptım seviyorsundur sandım ßir damLa sevgi için sana yaLvardım yakardım OLMADI....

oLMaZ ßiLiYoRuM aRTıK SeVeMeYiZ eSKiSi Gißi......

aRTıK ßen VaZGeÇTim YaNLıZLıĞı SeÇTim...HeRŞeY ßiTTi aNLaSaNa DoKuNMa ßaNa....!!!!
Eski msn nickleri

- DaNGeR -->> YaKLaŞMa


KaLPLeRDe SoN YaNGıNıZ,iKi YaRaLıYıZ,ŞiMDi aYRıYıZ ßiZ SeNiNLe,MaSuM GüNaHSıZ...ßaŞKaSıNDa SüRGüN aŞKıMıZ...!!!!

----->>> HuZuR iSTiYoRumm....!!! ----->>> MuTLu OLmaK iSTiYoRumm...!!!! ----->>> YoK oLmaK iSTiYoRumm...!!!

ßeN KeNDiMi ßiLDim BiLeLi ßiR SaNa aŞıK Sana DeLi SeNiNLe aÇTıM ßu GöZLeRi SeNiNLe KaPaRıM aNCak...!!!


aŞk ßi HaSTaLıK SaNKii...!!!


GözLerimi KapaTSam YüZünü Görür müyüm? GündüzLeri UzaTsam GeceLer ßiR KöRDüğümm.....
Eski msn nickleri

- ŞeYTan mıSın meLek misin?Sanki ßenden YürekLi misin?


Su P€R!S!


- £ski Foto ' Lar qißisin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

...AS! MELEK...


a D ı a $ K s € b € b ! m ! n H € R H a T a K a L ß ! m ! n . . .! ! !


- S€vm€y€ €ngel değ!L m€saf€L€r.. G€ç!c! ßu ayrıLık.... ß!r rüya Farz€t.. Sonunda Zaf€r ß!z!m oLacak Saßr€T..!!!

Eski msn nickleri
ß!z! ß!zd€n ßa$ka K!ms€ !Lg!l€nd!rm€z...!! K!ms€de ß!z!mL€ !lg!l€nm€s!n..!! g€r€km€z...!!


GöZLeR Ne RenK oLuRSa oLSun GöZYaŞLaRı HeP aYNı RenKTiR...


GözL€r!m! KapaTSam YüZünü Görür müyüm? GündüzL€r! UzaTsam G€c€L€r ß!R KöRDüğümm.....


Ya H€R$€Y!!mm ..!! Ya H!!Ç!!mm ..!! SoRma DünYa N€ ß!Ç!!mm..!!! ß!R KöRDüğümm K! !Ç!mmm ...!! ÇöZDüKC€ DoLaNıYoR ...!!!


߀n aŞKı YanLıZ YaKı$Tı iÇin S€V€Rimm .. !!
Eski msn nickleri

0 yorum: