Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 29

Enteresan msn nickleri

Enteresan msn nickleri , msn nickleri , hit msn nickleri

вυяαℓαя∂αη gιтмє вυяαℓαя gιтѕη ѕη qιтмє qιтмєк çözє¢єкѕє вιяι gι∂є¢єкѕє вυяαℓαя gιтѕιη ѕη gιтмєєє ѕη gιтмєєє

внєη вιя кєℓєвєqιм уαяıη öℓє¢єqιм..!!
∂υя ѕαкıη ∂σqυηмα кσкυη ѕιηєя кαηıмα
нαуαт αѕℓıη∂α вαѕιттιя!! σℓмυуσѕα вαѕ-ιттιяяя!! σ∂α σℓмα∂ı нѕѕуктяяяя!!!
~ єℓιмι тυт вιяαкмα öℓєηє∂єк вιя αη вιℓ€€є ~
sei sefdıımı mı sandın olum bn seinle oyun oynadım sımdı oyun bitti yeni oyunlara basladm!!
********************************Ték ßiLdiğim ßir Şéy Varkén , Çok ßiLinméz ßir HaL OLdum Kéndimdén KurtuLmam Lazım Kimséyi Tanımaz oLdum...****************************************** **
Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...
Bilirmisin kaç kere seni düsünüp senin için içtim serefine degil serefsizligine içtim serefsiz!
SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!
Sevme kizim yanarsin Diye söylerdi annem Girme ask kapisindan Güler sana elalem Dinlemedim ah, Ah bu kafam ah O gün bu gündür Ask bana günah

ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм вαвαм∂αη...вαкѕαηα gι∂ιуσя ѕєηι ѕєνιуσяυм ∂ιуєη ιηѕαη....

кαρıℓмα яüzgαяıмα ηєzℓє σℓυяѕυη
єѕкι∂єη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓ
çσктαη υzαкℓαşтıм, вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є, υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!
нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη...!!!!

)HayaT ßir EMANETSE ßırAKTIGIN YERDEYİZ HayaT ßir OYUNSA KRALİNİ OYNARİZ HayaT SevMEKSE ÖLÜMÜNE SEVERİZ

Konuşacaksan öyLe Bir KonuşKi , Inanayım . AqLatacaksan öyLe Bir aqLatKi , Susmayayım . Gideceksen öyLe Bir GitKi , öLümüne Unutayım ; Ama Seveceksen öyLe Bir SevKi , KonuşsanDa , GitsenDe , AqLatsanDa Seni Yüreqimde Yaşatayım..!
Uzun bir yola Cıktım, Geldim-Gördüm-Şaşırdım, Sıkılmam Dedim Sıkıldım, Tükenmem Dedim Tükendim, Ezdirmem DeDim EZDİM, Tek Yürek Geldim DAGITTIM,Gene Tek Yürek GidiYorum.. FazLa Söze Gerek Yok EskiLere Sorun Anlatsın Beni..

Enteresan msn nickleri , msn nickleri , hit msn nickleri

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bazıları çok güzel ama bazıları mantıksız bira zbana şöyle güzel ilgi çekici bir yazı gerekiyor.ama olsun güzel olmuş

Adsız dedi ki...

Bazıları çok güzel ama bazıları mantıksız bira zbana şöyle güzel ilgi çekici bir yazı gerekiyor.ama olsun güzel olmuş

Adsız dedi ki...

ben çok beğemdim valla bu nickleri MüKeMmEl

Adsız dedi ki...

SENİ SEVMEK ZORSA ÖLÜMÜ SEVERİZ BE GÜZELİM

Adsız dedi ki...

bitkisel hayata girdim maksat yeşillik olsun