Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 26

Duygusal msn sözleri

Duygusal msn sözleri , yeni msn nickleri , harika msn nickleri , msn nickleri
Ağırdır sevmelerim, her yürek kaldıramaz, büyüktür umutlarım her omuz taşıyamaz, her şey olur da şu kalbim bir tek sensiz olamaz...


Seni sen olduğun için değil, benim olduğun için seviyorum...


Eey mezarcı; bir mezar kaz ki iki kişilik olsun, etrafında renk renk çiçekler olsun, ben yatayım yanımda sevdiğim olsun , istersen tüm varlığım senin olsun...


Duygusal msn sözleri , yeni msn nickleri , harika msn nickleri , msn nickleri
Uçurumun kenarında tutunduğum son dal sen olsan bile seni kırmaktansa kendimi uçurumdan aşağı bırakmayı tercih ederim...


Başını cama yaslama öyle, düşünme derin derin, aşk bu; mahfeder insanı mesutken bak ben ağlıyormuyum her şeyimi kaybetmişken


Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen..


Umudum bitince umudum olurmusun? Sevgim yetmediği anda sevgime destek olurmusun? Seni kaybettiğim anda yine benim olurmusun? Sonsuz aşkım


Nereden bilecektin seni sevdiğimi Hiç fısıldamadım ki kulaklarına aşkımı Senin için Günlerce gecelerce ağladım Nereden bilecektin Hiç silmedim ki yanında gözyaşlarımı..


Bir deniz düşün 'susuz', bir gece düşün 'uykusuz', bir insan düşün 'sevgisiz', bir bahar düşün 'çiçeksiz', bir de beni düşün 'sensiz'...


Yar ben kendimi bildim bileli hep sana aşığım hep sana deli.....

Duygusal msn sözleri , yeni msn nickleri , harika msn nickleri , msn nickleri

0 yorum: