Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Nisan 21

Duygulu msn nickleri

Duygulu msn nickleri , güzel msn nickleri , enteresan msn nickleri , msn nickleri
294. Seni her düşündüğümde kalbime bir ıyldız çiziyorum. Benim simdi kaç ıyldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..
295. Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni...
296. Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yere düsen her yağmur damlasını tutmaya çalış.Tutabildiklerin senin sevgin,tutamadıklarınsa,benim sana olan sevgimdir.
297. Seni saçaklarda titreyen bir serçenin kanat çırpası kadar masum ve bir annenin duası kadar içten seviyorum BİTANEM. Seni çok ama çok SEVİYORUM...
298. Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adini aşk koyardım...
299. Seni seviyorum diyen dillere değil, senin için ağlayan gözlere inanmalısın!
300. Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine o tarifsiz sıcaklığı koymaıy başarıyorsun...
301. Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymaıy başardığın için...
302. Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana "Sevgilim!" diyebildiğim için kendimi çok şanslı görüyorum.
303. Seni tanıdığımda hayatım anlam kazandı.Sen varsan her şey tamam, sen yoksan her şey yalan..
304. Seni unutmak için ant içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.
305. Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarıyla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Her şeyi öğrendim ama sensiz olmaıy asla
306. Seni ve sensizliği düşündükçe, esen rüzgarların ardından yağan yağmurlar gibi sana ve sensizliğe ağlamak istiyorum.
307. Seni ıyldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin.........
308. Seni ıyldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
309. Seni ıyldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici çekici ve de güzelsin ama aranızda tekbir fark var onlar milyonlarca sen bitanesin..!
310. Senin için ağladım,senin için ateşe atıldım ,acıları paylaştım;şunu bil ki dünya duruna canım çıkana dek buna devam edeceğim.SENİ SEVİYORUM.
Duygulu msn nickleri , güzel msn nickleri , enteresan msn nickleri , msn nickleri
311. Senin sevgini doldurdum gönül kadehime, senin sevgini içeceğim. Senin hayallerini çizdim gözlerime, hep seni seyredeceği. İlk defa seni sevdim ölene kadarda seni SEVECEÐİM...
312. Senin yanında olunca her şeyi unutup bir hayal aleminde yaşıyorum, huzur doluyorum, mutlu oluyorum. Gönlüm bir pınar gibi akıp gidiyor, olmayacak umutlara kapılıyorum ve anlıyorum ben asla ayrılamam. Bunu anladıkça üzülüyorum hatta ağlıyorum.
313. Seninle tattım ben her mutluluğu,bırakıp gidersen bil ki yaşamam,canımdan ömrümden ne istersen al,GüLü SUSUZ SENİ AŞ KSIZ BIRAKMAM
314. Sensiz olmuyor, yerine konmuyor; kimsenin eli senin gibi dokunmuyor. Karlara inat yürürüm yollarına; adını camlara yazdım, okunmuyor!
315. Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı, coşmalı yanardağlar kasırgalar kopmalı, aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı, elbette aşk dediğin böyle olmalı..Ben imkansız aşklar için yaratılmışım, ne kavuşmaıy bilirim ne unutmaıy, kayboldum kuytusunda yansızlıkların, yaşadım en karasını sevdaların...
316. Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdiğim gibi.
317. Sesini duysam da her an görmek gibi değil. özlediğimi bil, her an hiç bir şey seni sevmek gibi değil..
318. Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil...
319. Sevdan ne yalnız bir yükseliş demektir nede ıyldızlar gibi parlaıyp sönmektir.ölmezliği düşünmek bence boşuna emektir.sevdan seni sevip bir daha geri dönmemektir...
320. Sevdiğimiz zaman aşk o kadar büyüktür ki, bir bütün olarak içimize sığmaz, sevdiğimiz insana doğru yaıylır.
321. Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!
322. Sevgi bir ıyldızdır yanıp sönen , Masmavi bir düştür gökyüzünde hiç ölmeyen , Sevenlerin mumudur sevgi , Eriyip de hiç bitmeyen.
323. Sevgililer gününde belki yanında değilim ama dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındaıym. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!

Duygulu msn nickleri , güzel msn nickleri , enteresan msn nickleri , msn nickleri

0 yorum: