Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Nisan 12

Ayrılık Nickleri

Ayrılık nickleri msn nickleri

köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA

Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum...


1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanına geleceğim.
Ya o gçülü alıp bnm olursun yada o silahı alıp beni vurursun!

HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARAGİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER.
Ayrılık nickleri msn nickleri

Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın

sewdim.seni.sebepsiz.sewmedin.beni.--------

Anlaman gerek yaşayıp hissetmen gerek benim gibi deli bir yürek yok gülüm !!


Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

ZǺLiмiή ZuLмu VǺґ
گǺ گẽvẽήiή Ǻllah'I VǺґ

Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм

Biliyorsan konuş örnek alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar

Tek rakibim THY (Rahmetlinin son sözü)
Ayrılık nickleri msn nickleri
Ya aşkıma karşılık ver. yada peşinde eskittiğim ayakkabıların parasını.

Dış görünüşe önem vermem, röntgen filmi çektirip gelin

Trabzon'da satılan su şişelerinin altında ne yazar ?
Cevap : Buradan açılmaz

"Bütün kadınlar güzeldir." lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır

U.F.O Gören Masum Köylü


░║ HαβεЯіП ΨоЖ βεП ÕГϋΨояμШ ║░

*
گẽήί گẽήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگямŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя

گŧεмεм گε√ίℓмεЎį گε√įℓмεκ گεήگįzℓįκگε
Ayrılık nickleri msn nickleri

0 yorum: