Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Nisan 15

Acılı nickler

Acılı nickler, msn nickleri
adına ' aşk 'denılen bu duygunun karsılıgı hep ''acı''cekmekse eger ..
kalsın..


ben payıma dusen acıyı fazlasıyla almısım zaten..
bı de onu tasıyamamkii


^^Bi prens bulucam ama her zamn Kral babam olucak!
sahte güLüşLer sahte kahkaLar..:/..Zamanın siLemediği çok fazLa şey var..


HERKES aynı fotokopi makinasından cıkmıs gibi ./
Acılı nickler, msn nickleri

ÇareLer Çaresiz..! Sen yoKKen ..


küçük ellerimle kurtarmaya çalıştıgım büyük bi dünyam var.!.


KaranLq Buqn Yine ßi GaripLik ßi Hüzün Var içimDe,Ya bn fazLym YaDa biri eksiK bu şeHirde.!.


Yakmam ResimLerini Odama Işık Yaparım Emin oL
ßu Hayat ßiterken De akLımda ßir Sen oLacaksın !!


hErkez kraL oLabiLir benim gönüL tahtıma ise yaLnızca hakeden oturabiLir!!
Acılı nickler, msn nickleri

Hiç bir şeyle övünmüyorum GalataSaray'lı olmakla övündüğüm kadar...


Bizim teqTir ama KimiNiN Her Gün deiŞir aŞkısı!!


Artık etrafımda doLanıp durma!! Görüntü kaLitemi bozuyorsun.Korkuyorum rüzgarımda kayboLucaksın diye..


Bi Pesimist fırsaTlar kapıyı çaldıında qürüLtüden şikayet eden kişidir..!


bén séni ömüRLük sévdim .. ;)


SON OLARAK YİNE İMZA
Acılı nickler, msn nickleri


єŁiηi кãŁbiмiη üzєRiηĐє hissєttiqiм zãмãη ,

üzüntüŁєRiмi ãŁıp , oηŁãRıη чєRiηє şiмĐiчє кãĐãR

hiç кiмsєηiη bãşãRãмãĐıqı o sıcãкŁıqı , o içtєηŁiк

ışıqıηı bãηã ĐuчuRмãчı bãşãRĐıqıη içiη..!
Acılı nickler, msn nickleri

0 yorum: