Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Mart 10

Şarkı iletileri

Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(

=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=

GitmedeN Şunu KaLbinE YaZ ÇiçeğiM.. -> Kimseyi Sevemem ArtıK..!

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

RüzgaR Aşkımı Kucağına ALsa DağLarı TepeLeri Aşsa SaçLarına ULaşsa..

CanıN ÇıksıN İnsafsıZ.. Beni VurduN ZamansıZ..!

KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..(L)

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..


AvriL'in de Dediği Gibi --> [ Don'T TeLL Me..] :'( :@

- 2sohßeT AraLı Bizim MesafemiZ { 0 Derece } (K) -

Love İs NoThinG..

Maybe one Day..(L)


[ - - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ -- ]

SusuN ..! :S / KonuşmayıN / :S / Don'T SpeaK :S / DIDIDI yapmayın be! yeter! :S :@ ( bu bnm en sık kullandığım nicklerden biri )

Ya Sev Ya Terket Ama AsLa ALdatma..! ( Yoksa...)

NicK Şuan MeşguL..

- Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın...-

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı... :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..

[ - thïs ïs lätër not lovë ïs cÿbër - ]


"bilgisayarınıza virüs giriyor....." ( ilk msn ye grdiginizde resimide kaldırıp yaparsanız dalgın olan arkadaşlarınız telaşlanabilir)


-hayat b*ktan ama grafikleri güzel
-madem dünya bir hiç sabah iç akşam iç
-sonunda şans banada güldü ama k*çıyla


"Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler!"
"Hayatta Zamanın varsa herşeyin gelir geçer..Herşeyin varsa zamanın gelir geçer!.."
"Cesaretsiz yaşanmaz alırlar elinden hayatı.."

Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!
Dünya kdr derdim olsn snin gibi yarim olsn.kavuşmaya zmn yoksa öbür dünya bzm olsn.para şöhret elin olsn
tatlı dilin benm olsn.sensz geçen yüzyıl değil.seninle gecen 1gün benm olsn
dünya kdr derdim olsn snn gibi yarim olsn para şöhret elin olsn tatlı dilin bnm olsun snsz geçen yüzyıl değil senle geçen 1gün bnm olsn
SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!
Secde Ettim aşka taparcasına uğrunda Tanrının Yolundan oldum
Sebep sensin bütün günahlarıma sevdikçe sayende günahkar oldum!
Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz
Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim.

0 yorum: