Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Mart 7

Acımasız sözler

Hani bahsetmiştim ya size aşk günleri başladı ama aklıma şimdi de bırakıp giden acımasız sevgililer geldi, ne kötü bir durumdur öyle değil mi terkedilmek, yoksa terkeden mi terkedilir.. Aşk çok garip bir duygu..


Hayatın en acımasız şartlarında bile yüzümüzden bedava tebessümü eksik etmedik biz insanları insan olduğu için sevdık...

aLışdmmı snsizLié? unuddmmu s0r ? **hr LaFn s0nu yiné snN haß3rn ! x((

''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''

..KaZa qibiyim,kimin başına qeLceim beLLi oLmas..

beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..

Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! " MutLuyum " ordan anLadım.!!!

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!
Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!

yüréqin yoksa éqér rahat oL,
o zaman izim ßédénindé . ßéni unutmana yétécék
sévmék ßirçok $éi qözé aLmaktır.
sénsizLiin até$indéim yaLnızLıım ßuz duttu

''Artık kendi kendime anlatabileceğim bir Masal'ım var, adı sen oldun....

1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın


mutLu s0nLarın kötü ba$LangıçLarına aLı$abiLmeLi .
hayatı diğerLerinden k0pya çekerek ya$amak ßudaLaca

diße vurDuk...
dißin biLe canı yanDı..
Mahcup oLduk...!

Depresif bu alemin içinde akli dengemi yitirip suikast notları tuttum kendime ..
Hayallerimi yolladım arkandan…/…Kendime de koyu bir "acı" demledim..En tatsızından..!

“Seni Unutmak“ sadece lafta, sadece dilde var…

0 yorum: