Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Şubat 6

Nick arşivi

Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstümüze yağar. ama rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar…..


..


» Acıların bir kum tanesi kadar küçük,mutlulkların nisan yağmuru kadar bol olsun.Hayatta bir kere ağlarsan oda mutluluk olsun.Dostum.

» Hayal kur, ne hayal kurmak istersen… Gez, nereye gitmek istersen… Ol, ne olmak istersen…. Çünkü senin bir tane hayatın olacak ve sadece bir şansın var bütün bunları yapabilmek için..


..

» Koca bir çölde kum tanesi olmak yada okyanusta su damlası ama en güzeli milyonlarca insan arasında senin arkadaşın olmak.

» Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar.güneş yanlız olsada etrafa ışık saçar.üzülme doğruların kaderidir yanlızlık,kargalar sürüyle,kartallar yanlız uçar…

» Eğer gerçekten birini seversen, Onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri Gelecektir Gelmezse de boşa peşinden koşma Asla da senin O L M A Y A C A K T I R..


..

» Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karsılaşırlar. aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım. sen niye varsın ki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için….

» Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcak bir kucaksa ve dostluk için ateşe atılmaksa, dünya durana, can bedenden çıkana dek sevdiğimsin.

» RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle….
..


..
» ‘Yalnızca bizim gibi insanlar,benim gibi yaşama delicesine aşık olanlar ve mücadelemize ve eskisinden çok daha iyi olan çalışmaya aşık olan insanlar- amacı doğru olarak olduğu gibi görünmeye başlayan ancak bizim gibi insanlar- bize kalmış tek bir şans bile olsa dostlarını terk etmezler.

» Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; Haketmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk;paylaşmayı bilen için vardır...

*seveni severler sevmeyen

*düşman kelimesinin anlamını dost sıfatı tasıyanlardan örendm

*Çalmak fiilinin gelecek zamanla çekimi nedir??(hapse girmek)

*ßeKLeMeK ßoŞ YeRe uMuT YoK aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN YaZıK..!!

*Gözlerimden okunan aşkı inkar etmem ben

*Ben seni el değmeden, gözümle de severim.

*·#·$1…tükürüLesi yüzünü özLedim ona hasretimmm….
!!!

*——–ler dönekler bozuklar gereksizler ilgi alanıma girmiosunuz

*kirlenmiş hayatlarınızla benden uzak durun

*ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat

*YalanLarınLa MutLu Edeceksen DoğruLarınLa Kahret

*oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

*Her DaLa Konupta Dönmek OLmuyor!!!

*Tak Boğazıma İpini Yada Kes Bileğimi Sensizlikle Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi

tak ßoğazıma ipini yada kes ßiLeğimi sensizLikLe ya$ayacağıma öLüme gideyim daha iyi..

*…Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız…

*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!

*Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin…!!!

*ALayına gider demedikmi??? cefaLarı ßiz çekmedikmi??? ahh ße kanka ßizde sevmedikmi???

*pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!:

*keşke hiç olmasaydın başlamazdın bitmezdin

*Sıkıldım Artık ßu (sansürlü kelime) GönüLLerden!!!:

*Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır

*Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!

*acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!.
!!

*·#·$1Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!.

*ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin.

*nokta kadar çıkar için virgüL gißi ßüküLenLer gün oLur çizgi gißi eziLirLer…!!!

*Ruh Güven Gißidir. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!.

1) Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini .......

2)Sana Bu SatırLarı Gurbetten Yazıyorum ! Her Kelimemden Sonra İsminLe Başlıyorum Anlaki Herşeyimsin Unutmak İstemiyorum Kim Kimi Unutursa LeyLadan Mecnundan Beter Olsun

3)Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum...

4)Sen Gelmezsin Bir Türlü.. Dertlerim Türlü Türlü.. Nice Dertleri Çektim.. Bu Başka Türlü.

5)BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

6)HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde SevdikLerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim!'

7)ArTik SanDaLYéMDéN Son DéFa DuSuYorum

8 ) Fark imi Fark éTTin Ya.. ArTik FarkéTMéSéNDé Fark éTMéZ

9)uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .

10) DéTayLAr AynaDir Fark'i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim.


11)GeceLeri geLme jiLet tutarIm.. Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm..

0 yorum: