Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Şubat 17

Msn yazıları

arkadaslar araniza yeni katildim bende msn nickleri koymak istedim umarim begenirsiniz :$

devami da gelir insallah...


- seni yalanlarla kazanmaktansa, gerceklerle kaybetmeye raziyim


- Dü$MaN KeLiMeSiNiN aNLaMıNı aRKaDa$ SıFaTıNı Ta$ıYaNLaRDaN öGReNDiM!!


·٠•● گẽήί گẽήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя .. ●•٠·˙


- вєηι уıρяαтмα ¢αηıмıη ιçι вєηι αgℓαтмα...уıℓℓαя zαтєη вöуℓє gє¢єя вαяι ѕєη уıкмαααα

- Ne zaman gelirsen gel,başıma taç olursun. Sen benim eski değil , eskimeyen CANDOSTUMSUN...!!



- Rüyalarimda bile tahmin edemiyecegim guzelligin, o tertemiz yureginle beni sevisin, bu dunyada herseye bedel olan sen ve senin kalbin…………..!!!!


SenSiiZ bu dunYaDa kaLaCakSam InAn DuSunMeDen Bu dunYaYi BenSiz biRakiRiM!!


BeN SaNa TuTSaK, BeN SaNa HASRET, SeN BaNa uZaK, HaDi GeLDe SaBReT !!

-UZULME UZULMEE BENI AGLARKEN GORDUN DIYEEE


sEniiN bAna kAlan hAtiiRaLaRinDa eN bUyüGu aCii CekmEK !!


Bir Gün Gözlerimin Ta içine Bak,anlarsın ölüler Niçin Yaşarmış


- Yok Olmayi Goze Aldim Tekrar Sende Dogmak Icin

- GozLeRimde, GozLerini, GormuyOsa, GozLeRin BiLKii Eyy sEVdigiM O gozLeR iste O zaMaN EllErin..!!


- Sen bensın Icımde Olan benım ozlemım kendımdır ..Sen bende Bır sehirsin bende yanan tek sokak lambasıyım sen bana ben sana muhtacım

- Gecenin En Sarhoş Vaktınde Sana Son Bir Şiir Yazacagim, içinde Sana , Sahte Goz Yaşlarina, Masum Bakişlarina Ve Yalan Aşkina Lanet Okuyacagim...

- Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...

- Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi --------im kibrit bile çakmam!!

-
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..

- Bir Dağ Bilirim Rüzgarı Durmaz,Bir Nehir Bilirim Susuz Kalmaz,Bir Gül Bilirim Benzeri Bulunmaz,Birde SEN'i Bilirim DOSTLUĞU UNUTULMAZ...!

____####_____♥♥♥____#####__ ♥
___######____ ♥ ____######__ ♥
__######################__ ♥
_#######################__ ♥
_#######################__ ♥ Karanlik cökünce, sokagimiza,
_#######################__ ♥ Kösede ben varim, Unutamazsin,
__#####################__ ♥ O Mutlu Günler, hep gelir aklina,
___####################__ ♥ Sen beni ömrünce, UNUTAMAZSIN.!!!!
____##################__ ♥
______###############__ ♥ Mektuplari yirtip, attin diyelim,
________############__ ♥ Resimleri yirtip, yaktin diyelim,
__________#########__ ♥ Bir mazi var olup, nasil silelim,
____________#######__ ♥ Sen beni ömrünce, UNUTAMAZSIN.!!!!!
______________#####__ ♥
________________####__ ♥ Ah edip adini, her anisimda,
__________________###__ ♥ Bir asik misali, hep yanisim da,
____________________##__ ♥ Bir hayal olurum, yanibasinda,
______________________#__ ♥ Sen beni ömrünce UNUTAMAZSINNN.!!!!!!

0 yorum: