Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Şubat 17

Yeni

aLtada KOyayım ßarı


Kır KaLßimi GönLün OLsun..AL Herşeyi Gözün Doysun..Şimdi Başka Kollardayım Bu da $na Kapak OLsun

ManiSaLıyıZ ßiz KaraKoL EviMiz KeLepCe KoL SaATimiz RaKıyı SusuZ AsKı Sonsuz SevERız !

V·$1uR H·$4aNÇeRi K·$1aLBiMe K·$4aLßiM KaNa BuLaNSıN F·$1aZLa D·$1eRiNe i·$4NMe Ç·$4üNKü o·$1RDa S·$1eN VaRSıN!

hîc tãnîmãdîgîm bîrîñî bãñã têrcîh êttîñ, bêñsê hîc ûzûlmêdîm.. kîm ñêdêñ ãyrîldîñ dîyê sørãrsã; ãyîp êttîm dêrsîñ, sønrãdã cêkîp gîdêrsîñ

Simdi dãhã İyi ãnLıyørum Ki , NéféS ãLmãk déqiLmiS yàSámãk , ÃtésLérdé yãnmáK Gibi ßir Séy Séni SENSİZ yãSãmãK


ßu
KeNdı e$erım = Sevme ßeni Kızım Toz Toprak Kokarım, Sarkı Türkü ßiLmem Siir yazarım, Elini Uzatma Sakın Silah Diye Tutarım, Girme Rüyama Kızım Kafana Sıkarım, Cünkü ßen Allahına Kadar deLikanLiyim

ÇEKmişim eSRArI gozLerım KaraLı Yururum ,yOLda qONLum YaraLı KoLuMda 3.5 JıLet yAraSı Oda KahpeNIN SoN HaTırasI

'' kızSıN Sevdım Saydım TEpeMe cıkTın 1.sinde uyardım 2.sinde uyardım Bu Lafı SAna soyLeMek zorunda KaLdım SeVdıK Kıcın KaLkTı

ĞöZL€Ri KaNLI C€K?iS €SRaRi YüRüYoR SoKaKTa ßiR D€LiKaNLI ßaKiSLaRI ?aHSu? a?a ߀LaLi HaYaTa KüS?üS a?a DoSTaLaRiNa S€vDaLı

bana ağlama eğer beni sevseydin burada benimle olurdun beni istiyorsan gel bul beni kararını ver

~•¤»•••÷•¤ Kafam çok karışık. Artık bir şeylerin sonu gelecek. Ya ben son bulacağım ya da bu acılar...!!!~•¤»•••÷•¤

!!..Gitme diye yalvarsam Boşuna senin gözün dışarda ilk gidisin degil korkma burda seni bekliyen bir aptal asik var..!!

******(L)•#•$4P•$1R•$4I•$1NC•$4E•$1SS(L)****** (L)==» ρяєη¢єѕѕ вєηιм !!!(L)

Seni benden alan kadere,
Tek bir kelime etmeden
Seni içimde yaşatacağım.
Çünkü ben senin;
'' Bedelini yüreğimle ödediğim
En masum günahımdın...

♥Başka ellere sımsıkı sarıl artık sildim seni !Git ve bitir bu işkenceyi !Seni sana bıraktım ! YAĞMUR DÜŞTÜ GÖZLERİME...! {YOKUM}

SENI TANIDIGIM GÜNE `LANET` OLSUN,SENSIZ YASAMAYIDA ELBET BIRGÜN ÖGRENIRIM "YALANCI SEVDAM".

GörDün mü ßak ßizden ÖteSıde VarmıS yaSananLarIn HepSı Meğer ßirer yaLanmıS...

InSanı En KoLay AğLatan SevgiLidir.En KoLay ALdatan doStLarıdır.Hayatta HiÇbir Şeye Güvenme Beyaz GüLün biLe GöLgeSi Siyahtır...!

Bırakmıştım...yemin Etmiştim..Sarmıcaktım..SarSaLarda IçmiCektim.. ALLahım Sen Beni Affet..nedenLerim Var..

Ãlëm Øyµñ Ølmµ§ §økâklâ® §âhñë
-SözLerin ßüyük Yüregin Kücük HataLarin YaLnisLarin Cok DogruLarin Yok, 1 $eyi GökLere Cikartip MutLuyum Saniyorsun Kendine Göre MutLu Bana Göreyse ZavaLLisin.
-ya$am Biter , Ömür ßiter , Ama Sevmek Hic ßitmez!
-ßana G£ri w£r ısLanmAmı$ güL£n GözL£rimi , ßana G£ri W£r KArArmAmı$ güz£L GünL£rimi , ßana G£ri W£r Tük£nm£mi$ ßüyük S£wgiL£ri , ßana G£ri W£r Tük£nm£mi$ ßüyük S£wgiL£ri!..!
-Her Gidenin Ardından Açılan Yarayı Kapatmaya Başla. Çünkü Bir Gün Delinen Kalbinden KAN Yerine BOŞLUK sızacak!
-Dön Dinmeyem Acılarım Bitsin.. Dön Anladım Kaderimsin..En Buyuk Yeminimsin Sen Yaşama Nedenimsin..
-SahipLendiğin Ne Varsa Dök Hepsini Okyanusa
- ALip Kirsalar KaLemimi KanimLa Yazarim Seni Sevdiğimi !

-Karakteri Oturmamis Toy ßunyeler. Amacsiz Yasayan 5 Para Etmez Lümpenler Yandan Kahpe Yalandan Sevgililer , Arkadan Vuran Sinsi Kolpalar Cafede Uyuz - Nette Casanova Takilan Zavallilar Klavyeyi Cinsel Organı Sanan Sanal Abazalar Kari Kiz Yalakasi Satilik Picler 2 Çift Lafim Var ------in Qidin.
-Kaç Taßut GömüLecek YeraLtına , ße ? Kaç Kişi Gidecek HaberSiz UzakLara ? ~ KaÇ YaLan YıKacak GüvenLeri , ~ KaÇ Satır YazıLacak Haßer Kitaßına , ~ ße ? KaÇ DuA EdecekSin ALLAHA ? ~ KaÇ DamLa Gözya$ı....
- Bîzîm Îcîn Ãrkãmîzdãn Nêlêr Nêlêr Dêdîlêr, Gîyãbîmîzdã Konusup Yêrdên Yêrê Vurdulãr, Yok Onlãr Bîttî Dêdîlêr, Ãdãm Olmãzlãr Dêdîlêr, Dêdîklêrî Olmãdî Mãlêsêf Yãnîldîlãr! Ôlmêdîk Dãhã Bîz!
-Seni Taşımak Değil Hasretini Çekmek ZOR! Gülmeyi Unutmak Değil Ağlamaya Alışmak ZOR! Yaşayıpta Ölmek Değil Özleyipte Görmemek ZOR!
-OmuzLarına yıLdız yağarken kıyıda iki göLgenin, başı eLLerinin arasında bir adam ! SessizLik oLur konuşursam, çığLık oLur susarsam !
-SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer
-BABA`lãr Siyah giy£r ! Beyaz Ic£r .
- Cennetde Cehennemde Dünyada Herkez Hakettigini Yasar...
-Içimde VoLkan Gißi YAnAn ßu kiNi Sen YarattIn !
-Susma Hani Ask İnsanı Zaten BuLurdu, Susma Hani YıLLar Ask'a Care OLurdu.. SoyLe YıLLarmı Daha HızLı Bir Kursun Mu...?
-Hakiki Arkada$LIk SIhhatten FarksIzdIr, KIymeti Ancak ELden Gittikten Sonra AnLa$ILIr
- Intihar Susu Verdim Sensiz Gecirdigim Issiz Evlerin KaranLik Arka Odalarindaki Tek GeceLik A$kLarima.. Sana Mahkum Halimi Sakladim Surgun Ko$elerinde ,Opu$mesi Sahte A$kLarda Kemirdiler Dudaklarimi Yine, Kan Kirmizisi Du$Lerim..
-Dokuz Kere Sev, Onuncu Ben OLayim, DeLi Gibi Sev SonuNcu Ben OLayim...
-Sênî Ôpmêyê Koklãmãyã Doyãmãdîm, Bîrî Gêldî Ãldî Êlîmdên Sorãmãdîm Bunã Kãr$î Gêlînmêz Bîlîyorum; Gôz Gôre Gôre Bunã Têslîm Oluyorum..!
-Sensiz`liğin Acısını Sen Nereden Bileceksin Sen Hiç sensiz kalmadın Ki !
-Affet Beni SEVGİLİM . Senden Önce Ölecegim ..
- Ne DiL Yeter Seni AnLatmaya Ne Göz Kıyar Sana Bakmaya Ne ELLerim Dayanır Sana Dokunmaya Ne KoLLarım Uzanır Seni Sarmaya Hiç Ömür Yetermi Bir Sen Daha BuLmaya
-DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini SeyRedîCem ~kIpIrtIsIz ~ SâKin Qîßi GôRünCem ~ KavGasIz ØLaCaK ~ ƒIrtInAsIz ØLaCaK ~ Sa¢ma Sapan ØLaCaK ~ ØrGanLârIm ~ ß!Rß!R!ne VµRacak ~ ÂRkanDan SêSsiz ßakICam ~ ßen Ÿine Sana ÄğLIcÄM..!
-MiLLet KüLhan ßeyi Olmu$ , Etraf| ßo$ ßırakt|k ÇakaLLar Dolmu$, ßizim Yürüdüqümüz Gayri Meçhul YoLmu$ , aLem DedikLeri Şey Meğersem Buymu$. Harbiden HaLimiz DumAn OLmuŞh .
- §ìmdí Âglíyø®µm Kéñdì HãLímé ßèñ â$kìñ Kãh®íñî ¢èkém£z OLdµm..
-Hayat Tiyatrosunda Hep O GüLer YüzLü Asi Çocuğu Oynadık Herzaman Dürüst Ve Mert Bir İnsan Olmaya Gayret Ettik.Belkide Herkez Tarafından SeviLen Bir Oyuncu Olamadık Ama Kendi Çapımızda Düşmanımızı Affedecek Kadar İnsanız Herkez Aynıyken Biz FarkLıydık Şimdi Herkez Fark Peşinde Biz Gene Aynınız..
-ßµ Kådå® Fåhî§êñîñ SµLTåñ ßµ Kådå® GôTûñ K®åL øLDµgµ ¥ê®Dê ßêñ Âñ©åk ßî® Sø¥Tå®ı¥ım
- ÃLì$mã ßàñà Ñè Ÿãpã¢ağìm ßèLLî ØLmãz! ßèñ ßùgûñ Vãrìm Ÿãrìñ ßîrdèñ Ÿøk ØLùrùm Døkùñmã ßâñâ! Kãpàñmì$ ŸãrãLãrLã DøLùÿùm ßîr Ÿãrãdã Sèñ âmã Sèvmè ßèñî! ¥ørgùñ DùÿgùLãrìmLã KøÿßøLùrsùñ Tùtù$tùrùrùm Îstèmè ßèñî! ¥ãsãkLãrLã ßøğù$ùrsùñ ÈñgèLLèrLè DøLùÿù ¢ôzmèÿè ¢ãLì$mã Sakìñ!
-ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ...! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!
-Yâlân Sêvdâlârdâ Bûyûdû Bu Yûrêgîm . . !

0 yorum: