Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Şubat 23

Meşgul

Gidęňlęř gęři döňмüyoř

sâNâ Bî íhÂnÊt bórcUm vÂr

šэйiйlε olмακ vαřyα

йέύέя ώάййά Lόѕέ ўάн άѕкιм

Sêvdíм âмâ dêgмêzsíи

Łōşŧ ĭи ŷǿυя Ŀōνe

==>mIz mIz angeLLL<==

кüℓℓєяℓєη ∂σğ∂υм ηє ιℓктιм ηє ѕση∂υм

уαℓηızℓığıм вιя çığℓıктı, нєριηιz мι ѕαğıя∂ıηız؟؟؟

güηєşє вαкαяѕαη göℓgєℓєяι göяємєzѕιη...

"∂σѕтυ ∂α ѕєνєяιм ∂üѕмαηι ∂α. çüηкι ∂σѕт gü¢üмü,
∂üşмαη ö∂єνιмι göѕтєяιя...''

кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη...!"
seN we ßen bir peRqeLin iki ayaqı qißiyiZ seN baqRıma sapLanaN siwRi uç beNse etRafıNda döneN perwaNe..!

yaşamaK istiyoRsaN tek ßir amaca muTLu oLmak istiyoRsaN tek ßir umuda sewmek istiyorsaN Tek ßir kişiye baqLı kaLmalısıNN...

Ne hasTa bekLer saßahı Ne taZe öLüyü mezaR Ne şeyTaN ßir qünahı seNi bekLediim kadaR..

affeTme ßeNi seNsiz qülerseM affeTme ßeNi seNden birşeY qizLersem aşkıN eceL oLsa ßiLe affeTme ßeNi sonradaN şikayeT edeRseM..

boZukLar döNekLer khoLpaLar iLqi aLaNıma qiRmiyosuNuz kirLenmiş hayaTınızLa bendeN uzak duRun..

Zincir soğuk, zindan yaş.. Belki biraz üşürüz.. Hele başım zindandan çıksında görüşürüz...!

séwén séwiLmés,séwiLén séwmés cünkü bu dünyada yaLandan séwén --------LER tükénmés....

ßirqün anLarSın hayaL kuRmayı, ßékLéméyi, ümit Etméyi... LanéT édéRSin ya$adıqıNa, maziDén Né kaLmı$Sa yırtaR ataRSın, Séni Sévdiqimi i$té o zaman anLarSın....

Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!

¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ...
umarım beenirsinizz

bu mesajı silersen benden hoşlanıyorsun silmezsen beni istiyorsun cewap verirsen beni seviyorsun vermezsen benden ayrı kalamıyorsun hadibakalım şimdi ne yapıcaksın ?

erkek dediğin nedirki girdinmi koluna yakişacak vurdunmu duvara yapışacak

Çok UzaKtaSın BeNi DuyMazsıN UnuttuN BelKide HatırlaMazsın!! Hani DerDin ya SeN '' Bit@nesin'' BitaNeN BuRada sEn Neredesin!!!

ölüm hayatın her kösesinde bizi beklerken ecel pusudayken cakal sürüleri umutlarımıza tetık cekse de unutmadım ve ölüm senı benım elımden alacak kadar gaddarsa bende ölüme meydan okuyacak kadar delıyımm..!!

● KaBuL EtTim HaTa BenDe , GeLme ÜsTüme
ÖLdüm ZaTen KaÇ GüN ÖnCe
AyNı AnDa SuSunCa, AyNı AnDa KonuşTuk
DuyMazDan GeLdiySek BiLe...

● KaBuL EtTim HaTa BenDe, BeN GörDüm ÖnCe
ÖLdün ZaTen KaÇ GüN ÖnCe...

● TaMaM YeTer HerSey isTeDiğin GiBi oLsun
TaMaM BeN ZaTen ÖLdüm , KaLan SağLar SeNin olsun...

● Ne Aşk Var, Ne MutLu SonLar
Buz GiBi YaLnızLık Var
GüCün YetMez ıSınMaya
HapSoLunca yaLnızLığa...

● Beş PaRa eDeR mi VarLığın ?
Ki YokLuğun BeNi AcıtSın
ALem EğiLsin ÖnünDe, Ben EğiLmem...

● Sen ÖğRettin BaNa AğLaMayı
Başıma YasTık BaSıp HıçkırMayı
ALem AffetSe SeNi BeN AffeTmem...

● YapMa, DokunMa
Kim DokunDuySa SaNa...OnA Git
NerDe UnuttuySan BeNi...OrDa KaL
EzDirMem KenDimi SaNa...

● Ve UğraşMak AnLamSız
YüzünDeki YaBancı
Her GeÇen Saniye BaNa DaHa YaBancı .
Ve BöyLe oLmaSın BiLdiğim GiBi KaL SeN
Her GeÇen SaNiye Daha da ZorLaşMasın
Ve GüLümSe SimDi...

● HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya

● OyuNun En GüZeL YeRinDe ZiL ÇaLınCa ÜzüLürDük Ya...ÖyLeYiM...

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GUN YERINE GECEMEDILER. O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER. ZOR GELDI AYRILIK ALISAMADIM

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben spr bi nickk tebriklerr heleki emre aydının şarkısının sözlerii muhteşemm :D

Adsız dedi ki...

sprr olmuş tebrikler helaki emre aydının şarkısının sözleri muhteşem :D