Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Şubat 28

Komik

komik nickler değil bunlar ama o kadar çok duyduk ki bu nickleri artık iyice gına geldi diyeniliriz demi :D
artık klasik oldular işte, seçin ayırın beğenin alın beleş ;)


Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer.
Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle

*Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...

*Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

*1 Gün 1 çılgınlık edio seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoqsa sende sewer misin?

*Sevmek ölmektir bence, bende sewmiştim ölmeden önce.

*1 gün gelip "ben mi dünya mı" die soracaksın. Ben dünya diyeceğim we sen çekip gideceksn ama blmeyeceksin ki benim dünyam sensin.

*Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!


*HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER.


*Sen beni sevmeyip başasını sevsende umarım oda sever...BAŞKASINI!


Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.


♥ Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

♥ Hayat ve yaşadıklarını bir okyanus gibi düşün...Çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin...Durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin.


♥ Biz birbirimize dönmüş iki ayna gibiyiz. İçimizde binlerce olsada görüntümüz biz sadece birbirimizi görürüz..


♥ İnsanlar her ne kadar sonbaharı ayrılık mevsimi kabul etmişlerse de, kaderde ayrılık varsa sonbaharı beklemez.

♥ Aşk bir güle benzer çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın ,diken kısmında ise sonsuz acıları yaşarsın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

buradan kendisinin nobel ödülü almasıyla ilgili habere bakablirsiniz.
şahsen ingiliz edebiyatı dünyasını az çok yakından takip etsem de kendisinin ismini çok uzun zamandır bilmiyordum.
yazar ve kitap derecelendirmesi konusunda önlere çıkmış biri. pek çok onur mention'ı var. meraklandım.
çok net geridönüşler almamış bir yazar olsa da iyiye benziyor.

haruki murakami'yi yine eli boş göndermiş olan 2017 nobel edebiyat ödüllü ingiliz asıllı japon yazar.