Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Şubat 19

İlginç

hiç kimse görmesn tanımasın beni..bu gece çekemem boş muhabbetleri..dokunmayın bırakın kendi halime ..rüsgar nerden eserse hesap kitap yok bu gece
Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!

BeLki birgün dikenLer kanatacak eLLerinizi,beLki serseri bir kurşun deşiverecek yüreğinizi, beLki birgün öLüm kapInIzI çaLIverecek apansIz.. Ama ne siz eLLerinizi çekecek dikenLerden, nede ben. Ne siz korkacaksInIz geceLerden, ne de ben. Ne siz vazgeceksiniz bu kavgadan nede ben!!!

Sen sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın... Gücüm yok ama yinede sevdamsın

Yanlızlık, adını bile bilmediğim bir yabancıydı; Bugünlerde ise onunla beraber uyanıyoruz.

Kafamı duvara yasladım, omuzların yanımda yok. Ahbaplar maymun iştah sahipli, benim içimse senle tok..

Kim bilir kimler var şimdi kalbinde..Sen beni unuttun çoktan belkide...Ben hala yaşarım eski günlerde...Herşeyde sen varsın UNUTAMADIM...

Yağmur altı gecelerim ve sonra sabah uyanırım başımda ağır bi ağrı. Ruhum kimi yendi yada kime yenik tek başıma kaldığımda başım öne eğik.

Hak etmeyen kişiye akan göz yaşı yüzü kirletir,ihanetin telafisi olmaz, çiçek dalında güzel meyvesiz ağaca taş atma sakın..

Söylediklerimi aklından çıkar geçerli değil çünkü onlar. Seninle olsun sıcak kucaklar Şimdi çek git göründü yollar

bu küçücük yüreğim öyle yanıyorki sevdanla keşke hiç değmeseydi gözlerim gözlerine de sevmeseydim senibelki o zaman herşey daha farklı olurdu...........

Gözleriminn icinee baka baka Yalan sOyledinn Seni SEviyorumm derdinn... aslaa ayrilmamm .. Ya sen Ya hic derdinn HAni Heaaa.. SOyle bana Hanii Nerdeesiinn Ozamann .. niye yanimda degilsinn!? Hanii aslaaa ellerimii birakmiyacaktinn .. Hanii aslaa ayrilmiyacaktikk .. Beni biraakipp gittin. insafsizz..!!

ARKADAŞŞ!! biz geceye asii..kendimize isyankar diyorsakk.. SEN!! hele bi neden diye sor..??? uykumdan uyandıran gece asilikk.. içtiğim sigara isyankar yapıyor!!!

herkes meleksin diyor!! bilmezler ki melek olmak ne zor..iyisin,güleryüzlüsün diyor!! bilmiyorlar kalbim ağlıyor..acılara gam wursada yüzüm.. kalbim gamsız olamıyor!! kedere inat yüzüm gülüyor..gözyaşım damarımda dolaşıyor!! ne desen nafile..felek inat etmiş bir kere..beni hep acılara boğuyor!!!

SENİ SENLE SEVERKEN ANİDEN GİTTİN.KALA KALDIM ORTADA YAPAYALNIZ. ACI VERSEDE YOKLUGUN ALIŞTIM HERŞEYE.ZALİM OLAN SEN DEGİLMİŞSİN MEGERSE KAYBOLAN SENİ BU HALE GETİREN YILLARMIŞ.BİRBİRİMİZİ UNUTAMASAKTA,YAŞIYORUZ YOLLARA İNAT.BENİM ELA GÖZLÜM,YAZIM KIŞIM HERŞEYİM.UNUTTUM SENİ UNUTTUM.YA KENDİMİ YA SENİ...

Birgün beni nasıl paslı bir makasla nasıl da derinden budayıp gittiğini farkettim.Yeni bir filiz veremiycek kadar derindi kesip attıkların.Sensizlikle oluşmuş hastaluğıma senin bile çare olamayacağını benim için artık çok gecikildiğini anladım...

Msn finde ich toll = msn´i cok güzel buluyorum

Ich glaube,wir sind Blöd = sanirim biz deliyiz

Ich liebe classe,ich liebe mich aber du nicht = ??? burda ne demek istedigini anlamadim

Hast du jetzt vielleicht zeit? = simdi zamanin varmi ?

Ich bin nur noch zwei stunden in MSN = iki saat daha msn deyim

Oh,Verzeihung können Sie mal bitte schauen? = kusura bakma bi bakaramisin

Hier muss man leise schreiben = burda sessiz yazilmasi lazim

Mein Hobby ist MSN = benim hobim msn

Tut mir leid,ich habe kein zeit = kusura bakma ama zamanim yok

Bitte nicht stören = rahatsiz etmeyin.

***Ewige liebe*** = sonsuz sevgi

~Verrüktes Weib~ = deli kiz

0 yorum: