Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Şubat 22

Hüzün dolu nickler

eLiMdE Bi KaDeH..GöZüMdE DaMLaLaRr


öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDaım ya$amK içiN sßéßim yoqK..öLmK içiNsé çoqkK...


hyaT bi sıNawSa adıMı yazaR çıKarIm..!!


HaYat BoŞ KuR OrTaMı ÇoŞ


FOrMat ATtım ANıLaRıma...


TaSh kaLpLisiN Ama ߀Nim DünyaMda TeKsin iShtEe


$en$iz bu hayat y€rin dißine ßat$ıN wer çoşkuuu!!


hEr kArEsİ SiYaHa bOyAnMıŞ Bi bUlMaCaIm...ÇöZmEyE ÇaLıŞtIkÇa iÇİmDe kAyBoLuRsUn...!


A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!



Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!


DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini SeyRedîCem ~kIpIrtIsIz ~ SâKin Qîßi GôRünCem ~ KavGasIz ØLaCaK ~ ƒIrtInAsIz ØLaCaK ~ Sa¢ma Sapan ØLaCaK ~ ØrGanLârIm ~ ß!Rß!R!ne VµRacak ~ ÂRkanDan SêSsiz ßakICam ~ ßen Ÿine Sana ÄğLIcÄM..!


gözl£r sözl£rin s£rtliğiyle yaşa bulanıp ahh çekti...s£nsiz geçen günlerin kazası yok be sevgili..





$imDi Senden Vazmı GeçmeLi..?
[[MaSaL oLuP yoLa devammı EtmeLi..?]]


HéRKés Kéndini AR†iS† saniOr.Ama ßiLmiOrLArqi Yöné†mén ßénim.isDéDiqimé RoL wéRiRim isDéDiqimé YoL.!..



$ë¥tañ'Iñ tëk gûñahI MëLëk'ë øLañ a$k'I¥DI o¥$a acIMasI øLMa¥añ MëLëk'Iñ $ë¥tañ'Dañ FarkI ¥øktu..!


BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE....ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr



ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.


HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

Hüzün dolu msn nickleri

adINı kahPE koydUM , bıRak Öyle kalsIN...


seN bEn! seWmey!pte BaşkAsıNı SewsEnde UmaRım oDa sEweR....BAŞKASINI...!!


KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!


NefretLe DoluyuM..!



aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!



"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"


ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!


ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!


ßir çığLıktı yaLnızLığımM...hepiniz sağıRdınızZ....!!!!
hüzünlü nickler

YALNIZLIK BENİM ESKİ SEVGİLİM BEN ONU KİMLER İÇİN TERK ETTİM O BENİ HALA BIRAKMIYOR.....


UÇuruLarı tAm aŞarKen kırıLıo kAnatLarIm..


Dün ßuqün öLmüştür..buqünDe yarın öLeceq..!



seWilMek içİn, aŞk içiN, iYi oLmaK YetmiYoMuş...


YaRM_|_kLmAs_|_GErCeK_|_AsqLaR_|_BiTTi_|_DeDiqN_|_ YeRdE_|_tEqRaR_|_BaSlAr!!!


ne kaDar zormUŞ birDen birE HerşeYe "elweda" deMeK..!


kUssAm kAÇ iNtihar ÇIKar iÇİmden..? kesSem kaÇÇ aYrılık aKar BiLEKlerimDem..??


kim üzebilir bNi bNdN başqa?kim doldurablr içimdeqi boşluu bN iStemezSm?kim Sewer bNi bN kNdimi SewmezqeN?hrşy bNde başlar bNde biter!!!

0 yorum: