Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Şubat 24

Harika nickler

1.)υуαηıη¢α üzüℓмє.. Gєяçєк вυ ιѕнтє!
2.)Öℓüякєη вιℓє уαηıм∂α σℓ ѕєνgιℓιм ¢єηηєт вιℓє çєкιℓмєz ѕєηѕιz вєη ηєуℓєуιм
3.)ιηѕαη уα нαуяαη σℓυя вαηα уα ∂üşмαη...уα нιç уσкмυşυм gιвι υηυтυя уα∂α нιç
çıкмαм αкℓiη∂αη!
4.) 'ѕєη νє вєη,ραяαℓєℓ ιкι ∂σğяυуυz αη¢α ѕσηѕυz∂α вιяℓєşιяιz'
5.) ¢σcυккєη ѕαhip σℓ∂υğυm кιямιzι яυgαη αуαккαвιℓαя σηℓαя∂α ѕєηiη giвi ¢σк tαtℓιу∂ιℓαя αмα Cαηιмι уαкαя∂ιℓαя… αcιtιя∂ιℓαя…
6.) ﻛєи طц ĸαℓطíи طíя ταиєﻛíﻛíи...
7.) •┴•ý ã ΒīŖ ŷŏļ ΒŪļ ˛Ύa ΒĭŘ ŷŏľ Αč ŷāđã ŷŏľđãʼn ćéķįľ •┴•
8.) ''Tanrı'nn unuttuu bu kntte. Cennttn d$en 1manzara qbi. Sölicek çok sözüm vrdı hepsi yarm kaLdı. nLr ummu$tm hayattn eLimde ne kaLd.''
9.) bİrDeNbİr€ hAyAtImIn tÜmÜ OlDun. G€c€L€RiMe gÜn gİbİ DoĞdUn. gİdErS€n bİrGüN ÜzÜlÜrÜm çOk.
10.) »-(¯`v´¯)-» ×÷•.•´¯`•) » (f) nick «(•´¯`•.•÷× »-(¯`v´¯)-»
11.) gi∂єcєк ¢σк уσℓυмυz ναя güzєℓ уαяim
12.) S€ni S€vm€k Ib@d€tim
V@zg€ç€m€m biliyorsun
Ist€r Doğru Ist€r Y@nliş
S€viyorum L@n€t Olsun...
13.) нєякєѕ αуηıукєη вєη ƒαякℓıу∂ıм,şιм∂ι нєякєѕ ƒαяк ρєşιη∂є вєη уιηє αуηıуıм вυ ∂α вєηιм ƒαякıм
14.) «αηcαк ßєη кαуßєтмєк ιѕтєяѕєм кαzαηαßιℓιяѕιη»
15.) €y ruuuhhh geldiysseeeeeennn!
16.) ^^..gє¢є αуαzℓαяıη∂α güz уαρяαкℓαяıуℓα gözℓєяιηє göмüℓмєк αηıмѕαмαк уαѕαмı кαρı αяαℓığıη∂α ѕσğυк α∂ıмℓαяıη∂α ѕєν∂α тυтυуσя єℓıмı..^^
17.) ∫≈β€ĢỬМ≈∫
18.) ~♥~
19.) ışıkların altında yasamın solduğu tek dakikada bir kıvılcım gibi elinde kanlar içinde duran gül ol ki sana da gül kadar değer versinler.
20.) нαуαт αѕℓα ѕαнηєℓєnмєує¢єк вιя σуυηυη ѕσηѕυz тєкяαяıη∂αη ιвαяєт

hÄÿÄt bÄzı ÄnLåRdÄ ßïzï dÈn!0o_åMå hÈr zMåN IkIn©ï bI şåNs wÈrMïo0
Hërkës håkëttïï 9ïbï ÿåşıÿ0r_ §ënïn 9ïbïLër çåbµk µnµtµLµÿ0r_ Kåç åÿdır ïLk kës ÿµzµM 9µLµ0 _ ßën dë ÿåsLår k ısa sµrµ0


....sen çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη....

1 boy, 1 ¢яу нєєууσσσ α∂αмıм тнιѕ ιѕ му ѕтуℓє...

Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.

°(w)°Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_G itsede_Ben_Seni_Unutamam°(w)°

Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir...

Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.



●●•нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη●●•


Hiç sewmedim.kimsei snn kdr.yureğim yanmadı hiiç bu kdr.çok yalnızım.

ѕєηη ιι вι кαℓвη σℓ∂υυηα ιηαη∂м вєкℓє∂м ѕαвяℓα.αмα квℓ уαηıℓ∂м._ѕєη уαℓαη∂η_

Insanlar sizden elestiri isterler; ama duymak istedikleri övgüdür

BEKLENEN GUN GELECEKSE CEKILEN CILE KUTSALDIR...

SEVIPTE AGLAMAYANLAR BEN SEVDIM DEMESIN.!!

ASK SAVASA BENZER, KOLAY BASLAR ZOR BITER...

●●•I'ℓℓ ¢σмє вα¢к ƒσя уσυ●●•

๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜॐ๑ ѕєωєηє ¢αηıм ƒє∂α! ѕєωмєуєηє єℓωє∂α ๘ ۩¤ۣۜ๘



Ѕεηί บẓ@қτ@η ѕεщмεқ Āѕқ׀͢ ά®ıη εη gũʒε׀͢ ĭĭ



Sınawlarda adını yazana 50 wersinler çünkü başlamak bitirmenin yarısıdır…


Mutluluğu yaşaman için aşık olman gerek, aşık olman için beni sewmen gerek…

Güzellik Allah wergisidir.Sivilce de KDV’si…

Sewmek yalansa doğru olmak istemiyorum…

Erkeklerin gözleri beyinlerinden daha çok gelişmiştir.Katnıtlanmıştır…

Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!


Sık sık ameliyat olun,içiniz açılır…


Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!


Paranın ne önemi var önemli olan miktarı...

ĸoĿ@y мı ѕε۷мεĸ,ѕoĿε...ßί ĸ@Ŀßε gί®мεĸ gίżĿίčε…

Durumum çevrimiçi , Beynim meşgul , Ruhum hemen dönecek , Aklım dışarıda ,Elim telefonda ,Ağzım öğle yemeğinde ,KALBİM ÇEVRİMDIŞI:

sevmek mi?Hiç tanımam...ya gülmek?Çoktan unuttum...Yaşamak mı?Boşwer...Aşk mı?Büyük bir yalan...Mutsuzluk mu?İşte o benim…

нαтα_!!! кıѕкαηç αşкı уüzüη∂єη ηι¢к уαѕαкℓαη∂ı

нαтıяℓαмαк уαѕαмк к∂я güzєℓѕє,υηυтмαк öℓüм к∂я α¢ı∂ıя

≈˚ Δ√▪˚⅜‡˜√ /!\• .$2 ** ©σηνє®ѕє ≈ мت≠їќ ≈ Фĸ§** • /!\• √ ˜‡⅜˚Δ√▪≈˚ ®°©ĸ ƒųи ©ℓчp

ℓαƒ ѕσкмαуα кℓкмα “кαραк”σℓυяѕυη…υğяαѕмα “єтιкєт” σℓυяѕυη…уαωѕαмα “кöρєк” σℓυяѕυη…α∂αм σℓ,вєℓкι уηм∂α уєя αℓıяѕıη

вιℓ кι ѕєη кαηαттıη кαвυк тυтмυş вυ уαяαуı...

ηєƒяєтє ѕєωgι∂єη ∂αα çк gυωєηяıм.çηк ηєƒяєтıη ѕαнтєѕι уσктυя


•$2†¦¨¯±¬¤ı•$5×÷•.•´¯`•)»•$1 nick •$9«(•´¯`•.•÷ו$3¤¬±¯¨¦†

Giden gitmiştir...Gittiği gün bitmiştir...Ben gideni değil...Giden beni kaybetmiştir...

●●•вιтєя тαвι ιѕтєяѕєη уєтєя çєкєя gι∂єяѕιη●●•

αşк вι кυм ѕααтι gιвι∂ιя.кαℓρ ∂σℓαякєη вєуıη вσşαℓıя

¦¨¯±¬¤ı üzgüηüм şєкєяιм αмα яєנιм∂єуιм ¦¨¯±¬¤ı

вι вαкış вι вαкışα ηєℓєя αηℓαтıя.вι вαкış вι αşığı ѕєηєℓєя¢є αğℓαтıя


gєçι¢ι σℓαяαк ѕєяωιѕ ∂ışı

ѕι-ηιя-ℓєη-мιу-¢єєм

кяσηιк öğяєη¢ι

ηαѕı уαηι؟

вgη çαℓışмαк ιѕтємιуσяυυмм

@$кıм ѕєηι ѕєvιуσяυυмм

•#•$0 - beyaz
•#•$1 - siyah
•#•$2 - mavi
•#•$3 - yeşil
•#•$4 - kırmızı
•#•$5 - Maroon
•#•$6 - Purple
•#•$7 - turuncu
•#•$8 - sarı
•#•$9 - açık yeşil
•#•$10 - Teal
•#•$11 - buz mavisi
•#•$12 - lacivert
•#•$13 - Pembe (Fuchsia)
•#•$14 - Gri
•#•$15 - açık Gri
•#•$20 - açık Pembe
•#•$24 - açık sarı


I LOVE YOU MORE TODAY THAN I DID YESTERDAY, BUT NOT AS MUCH AS I WILL TOMOROW...

LOVE IS LIKE THE WIND, YOU CAN'T SEE IT, BUT YOU CAN FEEL IT.

THIS ROSE WILL NEVER FADE AND DIE.IT WILL LAST FOUR EVER JUST LIKE MY LOVE FOR YOU

Canım sıkıldı senden, nick degistirdim msn den

Insanlarin çogu kaybetmekten korktugu için, sevmekten korkuyor.
>Most of people is afraid of loving because they're afraid of losing.
>
>Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye layik görmedigi için.
>They are afraid of being loved because they don't think to be
worthless
>themselves
>
>Düsünmekten korkuyor, sorumluluk getirecegi için.
>They are afraid of thinking because it brings them responsibilities.
>
>Konusmaktan korkuyor, elestirilmekten korktugu için.
>They are afraid of talking because they're afraid of being criticized
>
>Duygularini ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktugu için.
>They are afraid of expressing their feelings because they are afraid
of
>being refused.
>
>Yaslanmaktan korkuyor, gençliginin kiymetini bilmedigi için.
>They are afraid of getting older because they aren't aware of their
>youtfulness.
>
>Unutulmaktan korkuyor, dünyaya iyi birsey vermedigi için.
>They are afraid of being forgotton because they don't give anything to
the
>earth.
>

>
>Ve ölmekten korkuyor aslinda yasamayi bilmedigi için.........!
>And they are afraid of dying because they really don't know how to
live


√ /!\• MoR şEbOiSt √ /!\•

I'll need a miracle to help me this time(bu sefer harbidn bi mucizeye ihtiyacm oluck)

Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadıgım duygularımsın

Mutluluklar seninle olsun. Yanlızlıklar benimle... Git...Ama birgün aklına geleceğim!..

Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla...

If you hate me, I love you too. It ain't my fault I'm better than you
(Eğer sen, benden nefret edersen, ben de, seni severim. Benim, senden daha iyi olduğum benim hatam değildir)

Life.. has betrayed me once again
(hayat.. bana bir kez daha ihanet etti)



!!!!!!YÜREĞİME BİR TÜrLÜ O GİTTİ DİYEMİYORUM!!!!!!

Madem Ayrılığa Hüküm Sürmüş Bu Yürek O Zaman ÖLmek İçin Yaşamak Gerek!!!

ßazen çok severim ama söylemem... Sessizligimden de anlar mısın bilemem

bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum

Kendine öyle bir sevgili sec ki sen onun için ölümü
düsünürken o senin için çoktan ölmüs olsun.

0 yorum: