Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Şubat 29

Garip iletiler

!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

Ã$kTà HıZLı ¥oLDã ¥ãVã$
PcKoPatH'ız ß!Z ãRkãDã$
DüÑ¥ã FãN! ôLûM ãÑ!
PcKoPatH'ız D!¥£ §£VM£¥£L!M M! ¥ãñİİİ



__________________
ßen $énin TutSağı oLdugun Duygunun Ne Efendi$i Nédé köLesi VarsaN "VarLığım" Yoksan "HiÇLiğimsin..!"


gözLerine MEcburuM..
sesini duymasamm yaşayamam



Şimdi anladım
Neden yürektir sevgilinin yeri,
Çünkü ne zaman
Düşünsem seni
Sımsıcak olur O an
Tam kalbimin üzeri.


ték gérceğimsin sén asLında...


Şimdi Ayrı mıyız yani..)=





Ya Da Geri Dön En Tazesinde Ayrılığının… Demek İsterdim..
Oysa Biliyordum Sen Gitmek İçin Gelmiştin
Ve Bu Yüzden Bu Kadar Acele Sevdin...
Geldin Ve Gittin… Bu Büyük Sevgiyi Beter Ettin..



hiç bozmadım ,, herşeyi zaman bıraktım ,,
bu bir kabus uyanırım sandım !!!
hepsi gerçekmiş bak uyandım..


^^ вєη ѕєηι ѕєη σℓ∂υğυη ιçιη ѕєν∂ιм KeŞke SevmeseydiM.. ^^

Haat Bir Sınavsa 0 ALmaya razıyım...


RuhumdaydıN önceleri şimdi umrumda bile değilsiN...


MasaLLarda ya$ar akıllarda kalır
anlamalısın onu yaşatmalıyım
içimdeki bu seni bak alamadı kefenim
ellerini uzatıp affet beni......!



Ne ZaMan yanımda oLdun ki zaten yokluğuna şşaşırmadım o yüzden..


SEvmek zorunda değildiN sadece umut vermseydin..

2 yorum:

dj dedi ki...

site gerçekten güzel ama avatar yerine mesene nikleri ve kayan yazılar olabilir

Adsız dedi ki...

danışman hocanın türlü işkencelerine artık daha fazla dayanamayıp kontrolü kaybetmek, kapıyı kitledikten sonra hocaya ağız burun dalıp sadece tezi değil, herhangi bir üniversitedeki kariyer olasılığını da sıfırlamaktır.
not: ben değilim, bir arkadaşım.