Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Şubat 22

Etkileyici iletiler

εℓiмdεи нi¢ вiя รεч gεℓмεz нi¢ вiя ¢αяεм чσк!!
***iтร вεттεя тσ вυяи тнαи тσ fαdε αωαч.*** || αн иεşεsi чεтεя... ||

__________________


MuSaDeNLe çIkIyOrUm hAyTıNdAn GrŞrÜz…

ßiqn bni qörmek istersen,ßulamiycaqın bi yerdeyim…

ßir sen-ßir ßen bir de TURKCELL

Sevenim oLmadı giç doqru düzqün…
BeNi bÖyLe bIrAkIp GeCeLeRcE AğLtIp eSiR EtMeK KaRaNlIĞa sUç dEiL mi...:


Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındaıym.

Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!

Sen sevmesini bilmeyen aşk için hiç deqmeyen birisin…

Güzel bi hayali gerçek sanmıştm…:8

Unutma ki şunu zalim…!son qülen ii güLecek

Aşkından karşılık beklemek suçmuş
Şu vefasız dünyada neler yokmuş
Senin beni sevmeye niyetin yokmuş.
Seni sevdiğim için ÖZÜR DİLERİM…


Sen… her zil çaldığında omudur diye kapıyı açtın mı? Bunları sen yaşamadın… sen bilemezsin..

Senin umutların ve hayallerin hiç başlamadan bittimi?

Sen hiç kaderine küstün mü?
Ben kaybettim sen kazanıyorsun diye…
__________________


вέLкii вiiяgüй gέяii Döймέк iiѕтέяѕiiй..



!..нiiçвiiя уσL уσкDυякii..ѕσйυ σLмสѕιй..!



zสййέтмέкii çσк üzgüηüм..вέй giiDέηiiη уσLυηυ สçสяιм..!!



«[..giiтмέк έй кσLสу уσL..ѕέй кสLmสуι Dέйέ..]»




вέйiiм кสLвiiмii кιямαк..ѕυуส уสzι уαzмสк кสDสя zσяDυя..кιяιLสй кสLвiiмii σйสямสк..gέcέ Dσgสй güйέѕέ вέйzέя..ѕέй σ ѕυуส уสzι уสzDιй..ѕiiмDii güйέѕiiй Dσgмสѕιйι вέкLέέ..«



» уüzüктέ вสѕкส iiѕiiм..уüяέктέ вสѕкส iiѕiiм σLмสz «




«[_!нέякέѕ สуส вέйzέя çüйкü..нέякέѕiiй кiiмѕέуέ göѕтέямέDiigii вiiя кสяสйLιк уüzü νสяDιя!_]»
Susmak
ßazen
En buyuk
Haykırı$tır..!!
_______
Sevdam İstanBul..
Kırık hayaller $ehri..
uzaklara pranqasin..
Masum çocuk hüzünleri
sarar
yOksan
ßeni…
yakacaq ım
YOkSUN SEN…
GeçtiGin Her Yeri…
_________________
єѕкι∂єη ναzgєçємє∂iкℓєяiмi şiм∂i тєк тєк ѕiктiя є∂iуσRυм....
kan damarlarımı sevmiyorr X(


Tüm bu ölüm arasında hayat sensin


Ne kadar da safmışız xD
Masallar hep yalanmış
Şu kırmızı başlıklı kız...
En az kurt kadar varmış....
Rapunzel zamanında
Küt saç daha modaymış


siyaH beyaZ fiLm gibiYdin herkeS uyuRKen izLediğim !


LaN€T b€nD€ s€N bİr HiÇsİn...!!!



şımaRık - ukaLayım isTeince Lafı koyaRım ama çok haSsaS ve aLınqanım çözemessiN ßeni..! ßen zoR oLanLaRdanım.
Ve yaşıyor gibi yapmak ne demek ..Bilir misin ?


Ben yaşadığım toprağın susuz kalmış bir mezrasında.. Yeşeremeyen bir filiz olacağım.

c0Q h0$sun Tmm, |3ana |3aQmassín Tmm, evT Y0Q aRa|3am fLn PaRam’Da Y0Q |3í TaRafTan -> hePsí Snn YúZún’Den …


qeL, Yení’den baSLíYaLím | 1 SanS DaHa VeR aSQa | Sóz YaLan’Lar 0LmaYacaQ | arTíQ aRamíz’Da aSLa …


aYní SeYLerí íSTeDíQ – aYní SeYLere SeVínDíQ – herQeS qórdú – 2’mízDen baSQa !


вυя∂αη öтє∂є уσℓ уσк … вυя∂αη öтє вιя кöу уσк … уαηıη∂αуѕα gözуαşıη … вυη∂αη ιуι ναкιт уσк … кσуνєя gιтѕιη...

qúzel anılar senín, keder íse bnm ,bundan sonra kímsenín díílím …




Bir, imkansıza sevdalıyım…


“Aşk üç harfli bir bilmece”
__________________





Ben alışkınım insanların beni bir anda silip gitmesine..Bu yüzden Senin silip gitmen koymaz bana..

Dilek tutmadan kaydı bütün yıldızlar Gökyüzüm yerde sanki Galiba bu aralar sevenim yok Bénim.

Susma Bir$ey söyLe biraZ yardım Et geLemiyorum Üstesinden..
Sen giderken gözlerimin doldugunu gördugunmu
Yuregimin paramparca oldugunu gördugunmu



Elden birşey gelir mi
Kıymet bildiklerim gibi,
Benimde bilinir mi
Sen haklıydın her zaman,
annem gibi...




Haksızlığı da koydum bavula
Yalnızlığı da aldım yanıma
Teşekkür ettim herşey adına
Gidiyorum, gidiyorum ama bitmiyorum...
EYVALLAH...



Sen giderken ciceklerin soldugunu gördugunmu
Ellerimin saclarimi yoldugunu gördugunmu





Yarim benden uzak, ben yare yakın
Kuruttun gülleri giderken bu yaz
Dilimde namesi, içimde aşkın
Giderken son gece gülümse biraz

0 yorum: