Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Şubat 22

Enteresan iletiler

sorarsam ne hissettiğini
"belki"siz kalırım
bilirsem ne düşündüğünü
"keşke"m olur bir tane daha
oysa ben yaşayamam "belki"siz
ve sevmem "keşke"leri


seFDim oNu nedeNsiz . . seFmedi şeReFsiz . .
aMa bis kaLdıRdığıMız q*Tü iNdiRmesiNide biLiRis ! . .

HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..
ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde SevdikLerimin ELinde..
ßen YazarIm ßen SiLerim..

eMo oLmaq bir AyrıCaLıktır...


insan kılığına girmiş köpeklerin çıkardığı seslere
ritim tutup dans edecek kişilikteyim.size sadece gülüp geçiyorum!!


|rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|


heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...


[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR diYe yaşıoRum !... ]


seNdeydi haTa !.. şeRefsizliqTi soN moDa !..

qözün aLıoRsa Beny Hady Kendini SevdiR... aLmıoRsa Hady SiktiR qit Kendini GezdiR...

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM $eKLiM yeTeR.

" DöNüŞ YoK Kİ HeR HaTaDaN GöZLeRdE bİtMiŞsE YüReKtE ArAnMaZ İNaN..!

..kalemi kırık bi şairin şizofren mısralarındayım ben..

Koca Bir Yokluktu Hissettiği
Katıksız Saf ve Masum Bir Sevgiydi Kaybettiği
Yalnızlığın Karanlık Dehlizlerinde Sıcak Bir Gülüştü Beklediği
Asi Kırılgan ve Mutsuz.... Kaderineydi Aslında Bu "EFE"liği..


!!..H€Rk€$ ßiR yA$aM $€Ç€r v€ o $€çT!ğ! Ya$amIn ߀D€L!n! Öd€r..!!
!!...߀n g!tm€y! $€çT!m...!!
v€ $!mD! YaLnIzLıkLa öDüYoRuM...

MutLuLuk ıııı[]ıııııııııııııııııııı
HasreT ıııııııııııııııı[]ıııı
aCı ııııııııııııııııııııı[]

ÇévRéMdé kéndiLeRini soRquLamaktaN aCiz iNsanLaR.. ßiR kéz oLsuN başKaLarını suçLamayı ßıraksaLar..

GiDiYoRuM...aVuÇLaRıMDa CaM PaRÇaLaRıYLa,KaNLa SiYaH DuVaRLaRa HaYaLLeRiMi YaZMaYa..

ßıktm aRtk adı wâR kéndi yoqLaRdn..!! =|

Çırpındıkça batarsın bataklıqa...
Kurtaran kalmaz unuttuqun dışında...!!!

Yeni 1 SayFa Actım Kendime İcinde Sen Yoksun
KaLßim Hayvanat Bahcesi DeqiLki İcinde KöpekLer OLsun..!

GéLén N Gétirdy Ky Gidén N Götürsün ßén Hayatımdan Mémnunum ßény SéFméén ÖLsün...

hady ßén Küchükkén Mıktanıs Yutmu$um ßiLinchsizcé! Ama Hérkésdé 1 Parcha Démir Mi Yutmu$ GéLén Yapı$ıo Gidén Yapı$ıo..!

KaranLık biR oda
hér yér kapkaRa buRda
i$té haYat buduR
héRkési békLérim buraYa
aMa béni yaLnız Bıakın
kéndinizdé yaLnız kaLın
anCak ßu $artLa....


üÇ KuRuŞa" S£VM£DiK "£RK£ĞiMiZi"
ÇıKMaDıK SöZüND£N oNu DüŞüNDüĞüMüZD£N
BiZ "£RK£ĞiMiZi D£ SaTMaDıK" aRaBaSı "BMW" DiiL Di£
"£LiNi öPM£KT£N D£" KaÇMaDıK "Y£Ri G£LDiĞiND£"
BiZL£R SiZL£R GiBi "KıRıTMaDıK SoKaKLaRDa"
V£ "KıRıTMaYaCaĞıZ Da"
iŞT£ FaRKıMıZ BuRaDa..

Aklının almayacağı alemlere akmıyorum .. Kafanın basmadığı gerçeklerde yaşıyorum ..
Gördüğüm her güzelliğe sahip olmaya çalışmıyorum .. İstediğim herşeyi elde ediyorum ..
Beni farketmen için gözlerinin içine bakmıyorum.. farkedebilenlerin yanına kendim gidiyorum ..
Kendimi ispat etmek için şekillerde köpek olmuyorum ..
Ben kim olduğumu zaten biliyorum .. !!

0 yorum: