Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Şubat 19

En yeni

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim..


вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟i؟


...віℓмεzðім віяðана віяðана ѕενεcεĝімі γіηε õĝяεттіη ваηа ѕενмεγі γεηіðεη ðоĝðμм ѕεηℓε õĝяεηðім γũяũмεγі ηοℓμя вιяакма εℓℓεяімі....

êñĐęñ ƒǻŽĻǻ ßĪŗşêŷ Ĩ§ŦèмīŶơřưм ƯžǻķŤǻŅ Ưžǻģǻ ßĩŖ ĢůĻ§ěń ŶęŤęŘ

Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '


aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL



BIRAZDA YABANCI NICKLERRR


iiт'ѕ му Ļiif℮



I (l) вυввl℮Gυм



Es wirD besser aber nie wieDer gut..



iiт'ѕ му Ļiif℮...(6)



[_ѕσLLтe Diiѕн Liieвeη..σнηe gfüнL_]..[_ωσLLтe Diiѕн Liieвeη..мiiт gefüнL_]



Highheels supermodel lippgloss whirlpool lollopop lalalalaa..
Popstar minibar hatellobby camera homeboys sextoys lalalalaaa
Hip hop bubble gum heavy metal nuber 1 coctails pink nails Laalalalaa
Dj labdance TeenyWeeny hotPants punk bitch punk bitch Lalalaa..




ѕσяяу вαву мαïïη нαηdу ηя. ïïѕт Lαïïdєя füя dïïѕн вєѕєтżт_








aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!





Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????


ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

BeNDeYDiN NeFeS GiBi, SeNDeYDiM HeVeS GiBi, ALLAH KaHReTSiN SeNiN GiBi SeVeNLeRi!!!!!!!!!

….En yakın bildiğim vefasız çıktı, beni DÜŞMAN değilde dostlarım yıktı….



Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya...»

£y İ$T@NBUL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden.

0 yorum: