Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Şubat 12

Duygusal

Yastigimla uykumu basbasa biraktim,sirf seninle yanliz kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara biraktim simdi burada yanliz sen varsin!


Ask bir su damlasi olsaydi okyanuslari,bir yaprak olsaydi bütün ormanlari,bir yildiz olsaydi tüm kainati sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum.



Nasil ki uzaktaki yildiz parlak gelirse insana,uzakta oldugun icin tutkunum sana!Hani en guzel asklar imkansiz gelir ya insana,imkansiz oldugun icin tutkunum sana.



Kanatlarim kirik uçamam, ayaklarimda pranga yürüyemem, boynumda lale kipirdayamam, ölmek mi? Yagma yok, ben sensiz ölemem.



Dün yildizlara senden bahsettim, seni anlattikça daha çok parladilar. Ama biz ayriyiz dedim, birer birer kaymaya basladilar; Sirf seni dilemem için.



Rüzgarin kemanini çaldigi ve damlalarin pencerene vurdugu bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsun..
Denizdeki sular kayalara neden çarpar bilirmisin? Kayalar onlari unutmasin diye çünkü onlar her çarpista tatli bir ani birakirlar tipki senin bana biraktigin gibi...




Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri En derin uçurumlardan attim sensizligi Haber saldim rüzgarlara Fisildayacaklar kulagina seni ne çok sevdigimi.



Sen uyurken ben dalga olup vuruyorum sahillere, rüzgar olup esiyorum sessizce, yüregim geliyor üstünü örtmeye, bensizken üsürsün diye..



Özlüyorsa özlenen özlemek güzeldir. Seviyorsa sevilen sevmek güzeldir. Bekliyorsa beklenen iste o herseye bedeldir.



Gökyüzü benim için agliyor Gözlerim ümitsizce seni ariyor. Dudaklarim senin ismini heceliyor. Kollarim seni sarmak istiyor. Ve sevgilim kalbim yalniz senin için atiyor.



Ask dedigin, dudaklarda kahkaha degil, gözlerde yastir. Maksat sevgili ugruna ölmek degil, ugruna ölecek sevgili bulmaktir...




Bu gece yine sensiz yattim yatagima. Bos bakislarla seyretmekteyim odamdaki karanligi. Kalbimde sevgin, aklimda sen, bekliyorum seninle gelecek aydinligi..










Uykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyipte dönemeyince caresizlikten delirten, hayatta bir defa görüle bilen HARIKA bir rüyasin..



Geceye inat seninle sabahlayacagim, günes kiskansin seninle isinacagim, yastiklar aglasin dizinde uyuyacagim ve yemin ederim birtek sana bagli kalacagim..
.

0 yorum: