Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Şubat 20

Duygusal

"єѕкι ∂σѕттαη ∂üşмαη σℓмαz" вυηℓαя єη вüуüк уαℓαηℓαя

уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!

вιя zαмαηℓαя ƒıятıηαℓαя єѕтιяιя∂ιм єѕкιѕι gιвι ∂єğιℓιм şιм∂ι ∂єğιşтιм...

ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR..

kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür.. sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim. vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim.
Seni ßenim kadar seven varsa, Sana ßenim kadar Hasret kaLsın!

KâLbîmê qômdûm kêfênsîz ôLûLêrîmî..

£srAr'La ya$arKen YaLan DunYa'da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk

ÂLEMÎ ÂLêm ÿâpâñ û¢ ßê$ ¢âkâL'sâ ... KRALLIK ßîzê ÿÂkî$mâz..


Siyah biLé kaybétmi$ aSaLétini yokLuğunun karanLığında...

ßiLiyorsun Seni ßeßekLer qißi Sevdim, Seni ÇiçekLer gibi Sevdim, Seni meLekLer gißi Sevdim! Çünkü Sen tapILacak kadIndIn ßu Devirde! Oysa ßen Seni ßöyLe Sevdiğim için, Sana ßöyLe yandIğIm için , AsILacak AdamIm ßu şehirde .


ALdığım Nefesten Soruyorum da,Verdiğim NefeSte BuLamıyoRum.İki NefeS Arası Ne KadarLıkSıN iŞte Onu BiLemiyorum.


ßenLe Ya$aDıkLaRıNı uNut, Ya$aMaDıkLaRıNı DüŞün....!

buraLardan qitme.. buraLar qitsin.. SEN qitme.. qitmek çözecekse.. biri qidecekse.. buraLar qitsin SEN qitme..
Âkâñ Gøz Yâ§LârImI Sâñâ Hârâm Êttîm..

*öL dé öLürüm sénin için.. ama séén ßunu anLamıorsn!!!

*snn için akacak ßir damLa qözya$ım ßiLé kaLmadı..

*ßa$kasına aitsin ßiLiorm.. inadına hér qéçén qün séni daha da séwiormMm..

'Bulutlar ağlıyorsa ben susarım,ben ağlarkende onlar sussun.''
ẽήί گẽήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگямŧįήℓε


Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎo я


įگŧεмεм گε√ίℓмεЎį گε√įℓмεκ گεήگįzℓįκگε


Uўκuм Fįяαяį Gεcεм Fįяαяį ßεή Fįяαяį ßu گααŧŧε


ÇεκŦįЎگεή καhяįмį hεℓαℓ εŦ hακκįήį zoяℓu گε√dαм hoگcακαℓ

Hεя ℓįмαήα Uğяα αмα Dεмįя αŦмα ßu ßεήįм Ŧεκ hαŦαм



Įήگaή ßazεή Ўa doگttuя گaήa Ўada Düگмaή ;Ўa hįc Ўoκмuگگuή Gįßį uήuŦuℓuяگuή Ўa da ßįя aή ÇįκмaZگήή aκℓįήdaή įگtε ßεή ήε Ўazįκκį HεP UήutaмaЎaή



ßεήį ßįя گεή aήℓadįή ; گεήdε Ўaήℓįگ Aήℓadįή


УàģмцгĻц ﮎǿκąκĽáгđà ΉàУátιмι Ąгιעøгцм


گaℓaκ κįz ήaگįℓ Ŧavℓaήįя



WazGεÇŦįм GÖzℓεяįήDεή



Ўaℓήįzℓįκ PaЎℓaگįℓмaz* PaЎℓaگįℓįяگa Ўaℓήįzℓįκ Oℓмaz
Hele bir ışıklar sönsün ..Sular durulsun . Bıçak atacağım Dağın dikine ..Kısa devre yapsın kalbim..Ellerim inatla dökülsün cıgaraya ..Sen beni ozaman Gör..Hele küssün meydan lar Kaldırımlara yağmur dökülsün ..Dağılsın Dişlerimde gülüşler ..Kaybettiklerim bi dönsün ..Sen beni ozaman gör ...

Seni ben kendime KADER saymi$tim, Ugruna her$eyi góze almi$tim. Yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim. Bir damla góz ya$i DEGMEZMIS SANA !


CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim . .

Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

KraL OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider... KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.

ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir