Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Şubat 24

Damardan sözler

25.Sakın büyüme bebek, hayat senide harcar eger büyürsen dert cekersin hasretle yasarsın gecen gün dünden daha beter. Sakın büyüme bebek bu halinle daha güzelsin. Ask denen sey kapını calıverir farkında olmadan senide alıverir. Sakın büyüme bebek kalbin tas olsada o an gülmek istersin gülemezsin yasamadan ölmek istersin ölemezsin.Dost dediklerin düsman oluverir sevemezsin. Sakın büyüme bebek bu halinle daha güzelsin..!


26.Bana unut beni diyorsun
Mademki unutmak o kadar kolay
Sen onu unut ve tekrar bana dön !!!!


27.Kır çiçeklerini senin saçlarına takan bendim.
Sen olmayınca hüznünden yıkılıp mahvolan bendim.
Sen sevmeyince herşeye rest çeken ölümü bekleyen bendim
Dön geri geri dön kurtar beni çöl hayatından.


28. biz ince bel,ela gz,sütun bacak hastası değiliz güzelim gümbür gümbür yürek diledik kavgamızda,ateşin yanına barut barutun yanına ateş olasın diye sevdik ama anlamadılar!!!


29.sen yürü ben gölgen olurum,sen sor ben cevap olurum,sen suç işle ben mahkum olurum,sen iste yeterki aşkım ben herşey olurum..


30.her rüzgar savuracak bir toz bulur her hayel yaşanacak bir can bulur her düş gerçekleşecek bir umut bulur ama bilesinki bulunmuyan tek şey senın gibi güzel ve tatlı insandır


31.Bana mutluluğu göster deseler, seninle bir fotoğraf çektirir soranlara gösterirdim...


32.Hayalim düştü denizlere dalgalar vurur bilmediğim sahillere adını küçük bir limanda bulurum kendimi bir balıkcının ağına takılmış bakışlarım tüm renkler aynı mavi deniz mavi gökyüzü toprak mavi düş tarlası BENSE sadece bir kum tanesi sana yangın sana aç sana susuz sana sevdalı GEL!!!


33.Yaşamak özlemsiz özlem sevgisiz sevgide sensiz olmaz unutma canım sevmek daima birlikte olmak değildir.Sen yokken bile seninle olabilmektir.


34.Güzel olan yaralar vardır. Sen de benim artık;ancak
izi belli olan,zaman zaman yanlış bir dokunuş ya da mevsimsiz yağmurlarla sızlayan ;ama hep güzel kalan yaramsın.


35.Bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim.Bu gün dahada büyük sana özlemim.Zaten günden güne artıyor, herşeye değecek kadar mükemmel sevgilim...


36.Umuda bin kurşun sıksada ölüm unutma umuda kurşun işlemez gülüm alsada çukuruna bizi ölüm hatırlaki fidanlar çukurda büyür GÜLÜM.


37.Şu çeşmenin haline bak.Su içmeye tası yok.Kırma insan kalbini,yapacak ustası yok..


38.Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.



39.Ben Mavi, sen Gökyüzü.
ben deniz, sen Dalgasi.
Ben beden, sen can.
Söyle simdi
Dalgasiz Deniz, Cansiz Beden,
Sensiz bir ben olur mu hic?


40.Gecenin yarısı başlıyorsa çığlığım duyulsun diye degil duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek görmeden sevmeyide bilir...!!


41.Ruhumu yere vurup hasret çektiren olsanda,ne aşkına bedduam nede sana kinim var.derya'ya akar gibi bin bir dertle dolsamda seni mahşere kadar sevmeye yeminim var.


42.Senden bir göz istiyorum, yalnız beni görecek.. senden bir kalp istiyorum,yalnız beni sevecek.. senden bir sevgi istiyorum ömür boyu sürecek..


43.bulutların maviliğini ellerine,
yıldızların parlaklığını gözlerine,
sevgilerin en yücesini kalbine usulca bırakıyorum
kabul eder misin ?


44.Gel bulut ol yağda biraz ıslandır,al başımı dizlerine yaslandır,delirmişim sev de beni uslandır.Gülüm sen aklımı gözlerine takmışım...


45.Seni görmesemde resmine bakıyorum.seninle konuşmasam bile resminle konuşuyorum.ama ben resmini değil seni seviyorum...senden bile fazla


46.Ümidim yılların seline düştü,saçının en titrek teline düştü.kuru yaprak gibi eline düştüm.Sakın bırakma beni.


47.Sen sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın...Gücüm yok ama yinede sevdamsın...


48.Bir kez sevdiğini unutmaz bu yürek, devran kiri,isyan pası tutmaz bu yürek, birgün bu muhabbetten eser kalmazsa ancak o zaman yaşamaz bu yürek...


49.Aşk ağlamaksa yüreğindeki acıyı paylaşmaksa üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa ve aşkım için ateşe atlamaksa dünya durana bu ruh ölene kadar aşkımsın...


50.Bir şeyler var aramızda, senin bakışlarından belli, benim yanan yüzümden, dalıveriyoruz arada bir ikimizde aynı şeyleri düşünüyoruz belki de, gülüşerek başlıyoruz söze, bir şeyler var aramızda, onu bulukça kaybediyoruz isteyerek, fakat ne kadar saklasak da nafile, senin gözlern ışıldıyor, benim dilimin ucunda... Seni Seviyorum...


51.Seni düşünmediğim bir dakika olsa, o bir dakikada da; o an neden seni düşünmediğimi düşünürdüm!


52.Bebeğim hep seveceğiz
Aşk yolunda gideceğiz
Gerekirse öleceğiz
Çünkü biz yeminliyiz


53.Herkes aşkını yazmış duvarlara, kağıtlara,
Ben seni sarsım, sakladım yarınlara.
Beklerim günüm gelecekti nihayet,
Sonu yok bunun bu Aşkı Kıyamet....

Sen ister al, ister yere vur.
Sana; hasret gönül, sana kul
Bak haykırışlarım hiç bitmiyor.
Sen olmasanda, sensiz olmuyor...


54.Delikanlıyız biz,basımız dik olur
Delikanlıya hasret cekmesi güc olur
Söylerken sevda türkümüzü unutma;
Delikanlı adamın delikanlı sevgilisi olur


55.Her insana her nefes bir başka heves, birtek ilk aşk bitmeyecek.. daha ilk günden hep sonunu sorduk, cevap ne kimse bilmeyecek...


56.Son defa bebeğim yanına varayım son defa birtanem kollarıma alayım son defa sevdigim gözlerine dalayım son defa, son defa. ayrılık sonum oldu yanlızlık ise ecelimmiş sevmenin bedeli kefeni giymekmiymiş sorgusuz sualsiz yasaksız yanlışsız benden habersiz gidiyorsun sen gidersen şunu bil bende giderim senle yanlızlıgım yorgunlugum sensizlikten son bi kez yanıma gelsen sondefa bebeğim son defa


57.Kolay olmayacak elbet üzüleceğim.mutlaka bir iz bırakacak.belkide çocuk gibi sana küseceğim.seneler sonra utanarak.dokunup birer birer sevdiğin eşyalara hatta belki ağlayacağım.acı çektiğim doğru ama sen bana bakma.ne olursa olsun seni UNUTACAĞIM..


58.Haykırsam duyulmaz feryadım ey biçare gönlüm yapayalnız kalmışım bütün bir ömür bir günüm,bir değil,bin dertle geçti;tükenmeyen dertlerle sabrım tükendi...


59.Hani geceden sonra doğar ya güneş aklıma ilk sen gelirsin sonra bir çiğ tanesi olup yüreğime düşersin gün gelir herşey biter ama sen bendeki ilk bitmeyensin


60.Sesin kulağımda yankılanır, nefesin ensemde.
Çok özlemişim seni, farketmemişim meğerse.


61.Senin yanında olmak!
Sevsende sevmesende, ben anca bunu yapabiliyorum...


62.Nerede bahçeler nerde sahiller hani buluşmalar nerde yeminler ben şimdi bu yerlerde sensiz kalmışım bulutlar habercim yağmur gözyaşım


63.Aşk denile kelimeyi şarkılarda duyardım sen çıkınca karşıma kendimde seni buldum... Güneş belki doğacak belkide doğmayacak biliyorum bu son sabah seni benden koparacak...


64.Gideceğim buralardan artık elvada son kez sarılayım boynuna seviyorum seni ama dönmem bir daha yüreğim sızlıyor elveda...


65.bahtı karalım,yüreği yaralım
gözyaşım oldun,görmek için durmadan ağlarım
göremezsin gözyaşlarım içinde nasıl yanarım
karanlıkta kalmışım gündüzümü ararım.


66.Nefessiz gecelerın karanlığında,
Yalnızım soğuk odamda seni düşünürken,
Dalmışım boğulmadan rüya denizine,
Seni görüyorum yaseminler arasında,
Küt saçlarınla mavi güneş desenlielbisen,
Dalgılanıyormeltem rüyalarında,
Derinden çatladı kalbimin fay hattı,
Ağır hasar aldı sevgiyuvacıklarım,
Soluksuz öpüşmeden uyandığımdan,
İki tonlukbir yüktaşıyorum sanki,
Ağır geliyor bu anılar,
Atamıyorum omuzlarımdan,
Uyumak uyumak istiyorum durmadan,
Seni yaşamak istiyorum durmadan



67.yokuşta akmayan ter
inişte gözyaşına döner!.



68.Aldanma hayatın cilvelerine herşey bahane görünüşüm serseri ama gönlüm şahane sil at aklından yazıp çizdiğin eseri herkeslerden üstündür şu gördüğün serseri



69.Hatırlamak Görmek kadar güzel ise,Unutulmak Ölüm kadar acıdır.....



70.Hayatta 3 şeyi sevdim , seni kalbimi ve ümit etmeyi. Seni sevdim sensin diye, kalbimi sevdim seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim birgün bana gelirsin diye


71.Dünyan mutlu, hayallerin tatlı olsun.ellerine güneş, gönlüne bahar dolsun mutluluklar ömrünce, herşey gönlünce olsun.


72.Hasret yağıyor bugun sokaklara, resmin var sanki göz kapaklarımda, ne zaman gözlerimi kapasam seni görüyorum karşımda... (aşkımı muratımı)


73.Bildiklerin yüzleştir hayatla ve sınamaktan korkma doğru ve yanlışı ozaman ayıra bilirsin ve ozaman anlıya bilirsin...


74.Seni görmek bayram tadıydı benim için.Bayramda görememek seni ölüm tadıydı benim için....


75.Hayatta üç yanlışım oldu: si doğmam ikincisi yaşamam üçüncüsü sürüp giden hayatım bir tek doğrum oldu seni sevmem ama ne yazıkki üç yanlış bir doğruyu götürüyor


76.yeterki mektup yaz canımı dile,
yetmezse uğrunda çektiğim çile,
nazar değer diye resmine bile,
BESMELE çekmeden bakamıyorum.


77.İnsanlar kırmızı güle koşarken ayakları altında ezdikleri kır çiçeklerini farketmezlermiş.

0 yorum: