Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Perşembe, Şubat 28

Aşk

Sana vurduğum tokatların hesabını sorma(sana).../ Anlattım sana... anla(sana)..
İntikammı bu yaptığın? yapma(sana)...
Seninde için acıyor, sende mutsuzsun biliyorum.../sende özlüyorsun.../sende seviyorsun beni.
Tutmasan kendini sarılacaksın bana.../ hadi sarıl(sana)...

Hadi sev(sene) beni...

Şimdi gidiyorum aşkım.../ düşün diye gidiyorum.
Hani seni ölümüne seviyorum demiştim ya.../ ben zaten ölümden geliyorum...

Hadi hoş(ça)kal de(sene) bana...
Hoş(ça)kal....

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anladım ki kaçmak daha yakınlaşmak sana... Ne uzak bir şehirde olmak, ne de başka yürek(ler)de teselli bulmak... Olmuyor.../ ben sil(e)mem seni asla...yap(a)mam..Anla(sana)
Hadi sev(sene) beni.../ hadi sev(sene)...


Şİmdi odamda, yalnız, kimsesiz hissetmiyorum kendimi... Sadece senin yokluğun koyuyor bana.../ yokluğun çok belli oluyor..Hadi gel, bu boşluğu doldur(sana)...

O gelmeyecek yüreğim anla(sana)...
Duvarlarmı dönüyor, benmi dönüyorum../ sarhoşmu oldum yoksa...
Hadi çıkarıp tüm resimleri/ ve mektupları yak(sana)...
Bak soğudu oda.../ yak şu resimleri.../ bakmadan yüzüne tek tek at(sana)...

Soğuktanmı titriyorum ben.../ yoksa ağlıyormuyum...
Bu süzülen yaşlar, tavandan damlayan yağmur değilmi...
Neden ağlayayım ki.../ Ben sev(m)iyorum onu../hem özlemiyorum.../ istemiyorum...
Hadi yüreğim/ söyle sende.. boşver de(sene)/ hadi üzül(me)sene...

"Kapımı çalıyor, yoksa benmi yanlış duyuyorum.
Hayır kapı çalıyor/ kim gelir ki bu saatte/ hem de bu saatte"

!!!!!!!!!!!!!
Sen.... Hoş geldin, gir(sene)...Hayır yalnızım, evet bizim şarkımız çalıyor, dinle(sene)...

"Yıldız Tilbe: Bir ömrüm daha olsa/ kollarında son bulsa/
eğer sana kavuşmak varsa/ ölmek düğün gibidir bana/
sensizlikten çok korkuyorum/ inan kendimi bilmiyorum/
Önce Allah sonra sen benim için/ O bilir nasıl sevdim..."

Evet aşkım hep bunu dinliyorum. Bizim şarkımızı...
Hadi otur(sana)....İyimisin, neler yapıyorsun anlat(sana)...
Evet içki içtim...Lütfen kız(ma) yada kız(Sana)...
İnan bunu bile özledim.../ hadi kız(sana)....

Üşümüşsün aşkım, elimi tut(sana).../hem de ıslanmışsın. Ne güzel görünüyorsun ıslak saçlarınla.../ tıpkı eskisi gibi...
Hani o ıslandığımız günler.../ kapında sırılsıklam gecelerce beklediğim günler.../
gül(me)sene..../ yada gül(sene)....

Ama sen!!!! Aşkım!!!!
Geldin değilmi, öyle ya geldin.../ işte burdasın...
Döndün bana. Hadi sarıl(sana)... Söyle(sene) özlediğini, hem de çok özlediğini...
Söyle(sene)

Hadi beni sev(sene)..../

Artık ayrılık yok bebeğim.../ acı çekmek yok.../üzülmek.../ ağlamak.../ beklemek gecelerce...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

valla hiç bişey sölemeye gerek yok sitenizi çok takdir ediyorum başarılarınızın devamını diliyorum..ellerinize sağlık ;)

Adsız dedi ki...

göğsünün tam ortasına bastırılan bir ağırlık. bir of çeksem karşı dağlar yıkılır derler ya tam o durum.
birinin varlığının bile rahatsız ettiği kimseyi duymak dahi istemediğin anlar.
dizlerini karnına çekip yatıp ağlama isteği.
kalp kırıklığı, yorgunluk.