Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Şubat 16

Anlamlı sözler

» Kelimelerin gücünü anlamadan, insanların gücünü anlayamazsınız....Konfüçyüs

» En insani davranış, bir insanın utanılacak duruma düşmesini önlemektir NIETZSCHE

» Ölümün bizi nerde bekledigi belli degil, iyisimi biz onu her yerde bekleyelim. MONTAIGNE

» Çevrelerine uymak icin kendilerini yontanlar, tükenip giderler R.HULL

» Kaptanın ustalığı deniz durgunken anlaşılmaz. LUKIANOS

» Temiz elleri olan insanların da kirli düşünceleri vardır. S.LEC

» Hepimizde baskalarına katlanacak güç vardır. LA ROCHEFONCAULD

» Iki tür insan daima açtır. Biri bilimi arayan, diğeri de parayı. CAT STEVENS

» Insan ancak anladığı şeyleri duyar. GOETHE

» Küçük şeylere fazla önem verenler ellerinden büyük şeyler gelmeyenlerdir. EFLATUN

» Bildigimizi zannetmemiz ögrenmemizin en büyük düşmanıdır. DR.C.BERNARD

» Yarın bambaska bir insan olacağım diyorsun. Niye bugünden başlamıyorsun? EPIKTETOS

» Hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır. C.PAVESE

» Gömlegin ilk düğmesi yanlış iliklenince digerleri de yanlış gider. C.BRUNO

» Bu dahil bütün genellemeler yanlıştır. F.NıETZSCHE

» Gözlerde yaş yoksa, ruh gökkuşağına sahip olamaz. KIZILDERıLı ATASÖZÜ

» Yaşamı anlamaya başladığın andır durabilmek ayak üstünde... Sorun bu zaten ... Başkasıyla olmak, başkasının olmak değil. Kendi başına başkasıyla, başkasıyla kendin olmak... (?)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

SENİ SEVDİM NE OLDU EFES TÜRKCELL ZENGİN OLDU (pLAYbOY)

Adsız dedi ki...

SENİ SEVDİM NE OLDU EFES TÜRKCELL ZENGİN OLDU (pLAYbOY)

Adsız dedi ki...

bana vuranın saçı ajdar gibi olsun

Adsız dedi ki...

bana vuranın saçı ajdar gibi olsun...

Adsız dedi ki...

bana vuranın saçı ajdar gibi olsun...*

Adsız dedi ki...

bana vuranın saçı ajdar gibi olsun***

Adsız dedi ki...

Gömleğin ilk düğmesi yanlış giderse diğerleride onu takip eder we yanlış gider...!!

Adsız dedi ki...

cnvjf mdfn bjndmvn fhb vbfgbvsdnbg