Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 23

Yalnızlık Nickleri

1- Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum.Günesim Desem Günes Batiyor.Hayatim Desem Hayat Kisa.Gülüm Desem Oda Soluyor.Sana Canimmmm Demeliyim,Çünkü Bu CaN sENInle YasIyO...
2- Sen benim içimde kalan nefes,Anlatamadigim duygularimsin
3- kavusmak ölüm ise hasretin zulüm, elbet kavusuruz bekle be gülüm, tek sana aittir kanayan su gönlüm,ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm,askim
4- Sen dardaysan ben zordayim, sen atesteysen ben kordayim, bir gün bu dünyadan göçüp gidersen, BiLKi SENDEN ÖNCE ORDAYIM
5- SENI SEVIYORUM! DIYEN DILLERE DEGIL...SENIN ICIN AGLAYAN GOZLERE INAN...
6- BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...
7- INSANLAR TANIDIM YILDIZLAR GIBIYDILER,HEPSI GOKTEYDI AMA BEN SENI GUNESIM SECTIM VE BIR GUNES ICIN BIN YILDIZDAN VAZGECTIM.
8- SEN GOZUMDEKI BIR DAMLA YAS OLSAYDIN SENI KAYBETMEMEK ICIN HIC AGLAMAZDIM..
9- GUNUN 24 SAATI UYUDUGUM ICIN BANA DELI DIYORLAR AMA BU DELILER SUREKLI SENI RUYAMDA GORDUGUMU BILMIYORLAR...
10- GOZLERINDEN SUZULEN BIR DAMLA YAS OLMAK ISTERDIM. GOZLERINDEN DOGUP, YANAKLARINDAN SUZULUP, DUDAKLARINDA OLMEK ICIN...
11- SERT RUZGARLAR KARANLIK GECELERI SEVERMIS , AYNEN BENIM SENI SEVDIGIM GIBI...
12- HUZUNLERI KARLARA YAZDIM,GUNES CIKINCA ERISIN DIYE,SENI KALBIME YAZDIM ORADAN HIC SILINMEYESIN DIYE...
13- ASKIMIZ ICIN KAN AKIT DERSEN DUNYANIN ATAR DAMARINI KESERIM ILLE DE SENIN KANIN DERSEN BEN SENI KARA TOPRAKTA DA SEVERIM...
14- En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumusak ilik en sert kemigin içinden çikar.
15- Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün aglarsan o da mutluluktan olsun
16- Biliyor musun, seni gökyüzündeki yildizlara benzetiyorum. Ama tek farkin onlardan milyonlarca var. Ama sen bir tanesin.
17- Dün güllerle seni karsilastirdim. Güller güzel ama sen daha güzelsin. Bütün vücudumu ateslere at yansin. Ama sadece kalbim kalsin. Çünkü içinde sen varsin bir tanem.
18- Mutluluklar seninle olsun. Yanlizliklar benimle... Git...Ama birgün aklina gelecegim!..
19- Hani gözler vardir ya sözleri anlatir, hani sözler vardir ya gözleri aglatir, hani anilar vardir ya degeri geç anlasilir; bir de ask vardir ya seni anlatir...
20- Ask dudaktan çikan bir kelimde degil gözlerden akan yastir.Maksat bir sevgili ugruna ölmek degil ugrunda ölünecek bir sevgili bulmaktir.
21- Seni yüz kisi seviyorsa bilki içlerinde ben de varim. Seni 10 kisi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kisi seviyorsa o benim. Eger seni hiçkimse sevmiyorsa bilki askindan ölmüsümdür!
22- Birakip gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alismayi ögretti belki ama unutmayi asla...
23- Agzimdan çikacak söz olsan konusmam, gözümden akacak yas olsan aglamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere birakmam!
24-Eger Bir Gün Adini Anarken kisilirsa Sesim Hasretinden, Kapanirsa Gözlerim Askindan, Durursa Kalbim Bilki Ben Yanliz Seni SEVDIM ...
25- Bana '' Seni Seviyorum '' diye yalanda söylesen, bu yalani dünyanin bütün gerceklerine degismeye raziyim..
26- Yanlizlarin adamiyim uyku yok gözlerimde. Yanlizlarin adamiyim baskasi yok gözümde. Yanlizlarin adami seni düsünüyor her gece.
27- Beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Askim Asaletimdir
28-Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!
29- YAPRAKLAR DOKULUR,GULLER SOLABILIR,SENI HERKES UNUTABILIR,BEN ASLA!
30- sana gelemedigim gün,bilki öldügüm gündür....!!!

0 yorum: