Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 23

Komik

"disconnect" oldum olalı sevgilim
Yaşadığım hayat "demo" oldu birden bire
''Ctrl+Alt+Delete'' bile yaramıyor kalbime artık
Mümkün değil hatıraları "uninstall" etmek
"Alt+F4" deyip gitmenle kapandı tüm umutlarım
"hata raporlarıyla" terkettin.Başardın Tatlım Kutlarım

Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı
>aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs
>geldi.
>Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp,
>-'Bir Monte Carlo' dedim!
>Adam birkaç saniye yüzüme bakıp,
>- 'Abi bu Bakırköy'e gider'diye cevap verdi!
>İşte o an benim ve şoförün bittiği andır.
>
>
>Mükemmel bir yerde inebilir miyim? (yolcunun kafası karşık
>sanırım,kendisi de dolmuştakilerle güler söylediine) Şöför kadını
>indirirken:
>- Buyrun size layık değil ama!
>
>
>Yolcu musait bi yerde inmek ister ama dili surcer;
>- Musait bi yerde iner misiniz? Şöför :
>- Niye sen mi kullancan
>
>
>Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz. Adamın biri
>Besiktas dolaylarında gayet aceleci bir tavirla
>- Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?? Bizim soför olaya hakim:
>-Tabi abi ayıp ettin.al götür. senden kıymetli mi
>
>Ankara'da, cok sıcak bir gunde, dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle
>-"Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu" demisti.
>Pala bıyıklı şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra, kapıyı acıp
>acıp kapatmaya basladı)
>
>
>Istanbul'dayiz ...Dolmuşa bindik, dolmuş doldu, tam kalkicak,
>elemanın bir açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış oturmuşuz, önde 3 kişi
>arkada 4 ... Eleman hala bir umut sordu:
>- "Kaptan, yer var mi?".
>Şöför de arkasını dönüp cevap verdi:
>- "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
>
>
>Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi.
>Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş
>minibüse bindi birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı çocuklardan
>biri şoföre parayı uzattı
>- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?

0 yorum: