Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 2

Hüzünlü Msn nickleri

-rüzgarı hissediyorum tıpkı seninle sensizliği hissettiğim gibi

-aşkınla sarhoş beni içkiyle beni sevginle yak beni hasretinle değil kalbinle sev beni dilinle değil .


-sanki dağlar yıkıldı üstüme çöktü dünya o an ölmek istedim sevmiyorum dedin yaa sensizliğin korkusu içime doldu birden dağ gibi hayallerim devrildi yüreğimden.

-unut demek çok kolay gel de bana sor bir de sanki sevdan kanınla yazılmış yüreğimde

-düşündükçe seni çıldıracağım boşuna sevmişim değmezmiş sana.

-sensiz ben nefes alamam buralarda hiç duramam tek başıma yalnız kalamam senin kokunu özlerim hep yolunu gözlerim götür beni gittiğin yere.

-ilk ve son aşkım sen olacaksın banane başkasından aman kalsın öyle tut ki ellerimi sımsıkı sarıl bana hiç kimse ayıramasın

-rüzgar aşkını kucağına alsa dağları tepeleri aşsa saçlarına ulaşsa..

-göremedim gerçek yüzünü kandım yalanlarına unut onu kalbim boşhverrr.

-kapatmıştım kalbimin kapılarını ama sen geldin araladın bıkmıştım bu zalim yalan hayattan beni sen hayata bağladın .


-geçiyor günler yine benden habersiz resmini aldım karşıma ağlıyorum sessiz sessiz

aldatıldın mı? hiç üzülme en büyük derdinden kurtulmuş oldun.
seni aldatanla senin ne işin olur ki? gerçekten seven sana değer veren biri olsaydı zaten seni aldatabilir miydi?
insanın karakteri aldatmaya meyilli olduğu zaman onu sevmek senin için en büyük hata olsa gerek.
sizler için hazırlanmış çok güzel nickler


-yanacağımı bile bile gittim kor ateşlere ama korkma senin yakmaya gücün yetmez çünkü sen aşk nedir bilmiyorsun ki .


-hayat bir oyunsa ben de yönetmenim istediğime rol istediğime yol veririm

-biraz daha bakarsın alemlere akarsın ama yerime bi allahım kulunu asla koyamassın

-liseli ağlamaz sil gözyaşlarını zaten ağlasanda kimse anlamaz

-Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla .


-dön çarem el gibi uzak durma dokunur gururuma bu yabancı hallerin






-herkes kendi maskesiyle dolaşır oldu yanıbaşımda tanımaz oldum yüzleri ve keşkelerle avunur oldum


-kusursuz bir aşktı benim sana büyüttüğüm sen ne yaşadın bilmiyorum

dertliyim kederliyim doğuştan ben böyleyim :)




–…Ne ilktin.nede son..yaşadıgım hayat içinde küçücük bir oyundun..sevgiyle dogdun…nefretle yok oldun…üzgünüm canım unutuldun .


–kaLbım kıRık döKük yaRalı taMıraT neDenıYLe geLip gecici aşklara kapalıyım…

–Ortamın Bittigi Yerde Bis Başlarız Seklimiz İçin Ölür Tarzımız İçin Yaşarız

–ben hayrım ama aynım yok kaygım var ama kaybım yok sana saygım var ama tahammulum yok

–aşk a kan dökmek diosan sana dünyanın sah damarını keserım illede senin kanın diorsan muhım deil seni toprakda da severım…

–Bit olsam saclarında dollassam,yesem yesem doymasam.sonra ister duş al bogulayım ister iki tirnagının arasında citlat kurbanın olayım…

–ismini güneşe yazdım her safak vaktı dogsun die yüregine yüregımı yazdım için yandıgında benimde yansin die,adini can koydum sen öldügünde bende öleyım die…

–birak güneş dogsun birak dunya haine kalsın bırak yalancının degirmenı dönsün amaa yaşamayı bırakma sen yaşakı dünya İNSAN GÖRSÜN..!

–göz göze geldik ofsayt dedii…yanina yaklaştım faul dedi… göz kirptım cift vuruş dedi elini tuttum firikik dedi ansızım öptüm golll dedi .

efkarlıyım başım dumaaan sitemim var eyy koca dünya, diyorsanız bu nickler sizin


Bugün MoraLm Sıfırın aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!! MeseLa,Sen hiç Kardan aDam Yaptın mı,Basılmamış Kara Bastın mı .


ßiz Nrde Hata Yaptık?! ßi anLk sinırLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be ‘aşkım’ imrenirdi herkes.


Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!

Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim…

Bu Cinayet… Günahın En Has Hali İhanet !! Hakkımı Ver Gideyim Adalet…!

Paşa gönlüm isterse severim, zorlama istersem sevdirirm.. Diyecksinki nereye kadar bu havalar, kim takar, devran dönene kadar efkarlıyım başım dumaaan sitemim var eyy koca dünya, diyorsanız bu nickler sizin


Bugün MoraLm Sıfırın aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!! MeseLa,Sen hiç Kardan aDam Yaptın mı,Basılmamış Kara Bastın mı .


ßiz Nrde Hata Yaptık?! ßi anLk sinırLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be ‘aşkım’ imrenirdi herkes.


Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!

Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim…

Bu Cinayet… Günahın En Has Hali İhanet !! Hakkımı Ver Gideyim Adalet…!

Paşa gönlüm isterse severim, zorlama istersem sevdirirm.. Diyecksinki nereye kadar bu havalar, kim takar, devran dönene kadar

» Dostluk ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcak bir kucaksa ve dostluk için ateşe atılmaksa, dünya durana, can bedenden çıkana dek sevdiğimsin .


» RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle… .


» ‘Yalnızca bizim gibi insanlar,benim gibi yaşama delicesine aşık olanlar ve mücadelemize ve eskisinden çok daha iyi olan çalışmaya aşık olan insanlar- amacı doğru olarak olduğu gibi görünmeye başlayan ancak bizim gibi insanlar- bize kalmış tek bir şans bile olsa dostlarını terk etmezler.

» Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; Haketmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk;paylaşmayı bilen için vardır .


» Kalbin hangi arzuların özlemi ile çarpıyorsa hayat rüzgarların seni ona kavuştursun

Dertli Msn Nickleri

» Acıların bir kum tanesi kadar küçük,mutlulkların nisan yağmuru kadar bol olsun.Hayatta bir kere ağlarsan oda mutluluk olsun.Dostum.

» Hayal kur, ne hayal kurmak istersen… Gez, nereye gitmek istersen… Ol, ne olmak istersen…. Çünkü senin bir tane hayatın olacak ve sadece bir şansın var bütün bunları yapabilmek için

» Koca bir çölde kum tanesi olmak yada okyanusta su damlası ama en güzeli milyonlarca insan arasında senin arkadaşın olmak .


» Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar.güneş yanlız olsada etrafa ışık saçar.üzülme doğruların kaderidir yanlızlık,kargalar sürüyle,kartallar yanlız uçar…

» Eğer gerçekten birini seversen, Onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri Gelecektir Gelmezse de boşa peşinden koşma Asla da senin O L M A Y A C A K T I R .


» Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karsılaşırlar. aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım. sen niye varsın ki bu dünyada? arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için… Hüzünlü Msn Nickleri

0 yorum: