Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ocak 2

Garip şekilli

A$k TeKn!k B!r HaD!sEd!R.." (K)

(K) B!r KıwıLcm YeTeR Bn HaZıRm BaK..A$K iCn öLmeLi A$K O ZmN A$$kKk..!!!! (K)


sewdim.seni.sebepsiz.sewmedin.beni.ŞEREFSİZ.

' BeN 1 CüMLeLiK 1 NoktA DiiiLm !! '

// - ThAt'sS My pReRoGaTiVe - //

}{ L¤§é ¥ourSeLF }{

SEVGİNİ TAŞIMAK DEĞİL HASRETİNİ ÇEKMEK ZOR...

sevdası büyük olmayanın eylemide büyük olmaz!

Gözler sözlerin sertliğiyle yaşa bulanıp AH çekti !...

EN GÜZEL DENİZ GİDİLMEMİŞ OLANDIR. EN GÜZEL ÇOCUK DAHA BÜYÜMEDİ, EN GÜZEL GÜNLERİM SENİNLEDİR VE SANA SÖYLEMEK İSTEDİĞİM EN GÜZEL SÖZ DAHA SÖYLENMEMİŞ OLANDIR.

BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN ÖLÜM OLDUĞUNU BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ BEKLEMEZDİM..

gülü sevdim dikeni battı,atı sevdim çifte attı,seni sevdim götün kalktı...((ACI ÇEKENLERE))

BAŞINI GÖĞSÜME YASLADIĞINDA TEK BİR DÜŞMANIM VARDIR. GEÇİP GİDEN ZAMAN.

BEN SENDE İMKANSIZLIKLARINI SEVDİM. FAKAT ASLA UMUTSUZLUKLARINI DEĞİL.

Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!

Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.

NE GİDENEDİR SÖZÜM NEDE GELECEK OLANA,ODA BİRAZ OYALANIR GİDER NASILSA *****=)))


GİTTİĞİM EĞER BENSEM ,SÖYLE BANA KİMDEN GİTTİM? SENDE YOKTUM ZATEN BEN,BEN YİNE BENDE BİTTİM...




Kalbimi ona verdim saklasın diye,slk buzdolabına koymuş kokmasın diye..!
Gözümün bebeğisin,bedenimin yüreğisin,sevmeler emek ister,SEN BENİM emeğimsin...
Aşk yaşanır ,anlatılmaz..!



Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim..

Nasıl olsa düştük AŞKa...!

Varmı alan yokmu arttıran acık arttırmada yalan sevdan...

Kac takvim eskittim sensiz kac bahar geldi gecti sessiz...
kApIlAR nE kAdaR dAr cEZaM nE kADAr AğIR oLsAdA rUhuMun EfEnDisiDe BeNim KAPTANıda

ßiLmediqinis keLimeLerin aLtını çizin derdi hocam ...
ßunca yıL/ßunca yoL/ßunca hayat ve kitaptan sonra ;
ßütün keLimeLerin aLtını çiziorum ... hocam artık izin istiorum...



∂üηümé αL∂αηmα géÇmi$im ÿøHk 'ßéηim' ÿαrıηım béLirsiz kéη∂imi 'kαÿb醆im'. béηLiğim béη∂éη hαbérsiz ıssız vé kαrαηLik cα∂∂éLér∂éÿim '∂éηgésiz vé 'géLgi†Liÿim' güLü$ümé αL∂αηmα 2 sαηiÿéLik†ir ér†ési 'αcı' ér†ési 'ké∂ér' ér†ési 'hüzüη' ér†ési 'öLüm' ér†ési 'göz ÿα$ı∂ır' güLü$ümüη!


Dokunduqum tüm camLar kırıLıyor.
Né takSam qéRdanıma düŞüp daqıLıyor.
Sén yaLan söyLédin anné
ßana qüzéL oLmak hiç yakıŞmıor.


***İnTaHar EtTim Hiç Bi İşe YaraMadI...ÖLMEDİM...Gerİye saDecE ACI DoLu Bir HAYAt KalDı...***

Ta$ oLsan diLe geLirdin.! İ$te öLe sewmi$tm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmi$sin, Geç Fark ettim...


YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..

ßugün Seni Sensiz Yaşamak a$ksa, Seni SeninLe Ya$ayacağım YarınLara kaLdırıorum a$kı....

Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim.. Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim.

Sen sustun, ben agladim..
Agladikca içim acidi..
Ve karar verdim
Gözyaslarim helal degildir sana,
HAKKIMI ALACAGIM!!


HayaTım qbİ NicKimde b0$. .


ßєn öyLє ßi ßєn kiє ßa$tan sonaa ''sєnn''


кonusmαк ıнτıyαc olαbılır ;
- Amα susmαк bır sanαττır...



+ кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ;
coк кısının τopuqu кırıĿdı...[ √ ]


Benim Olan Benimdir Olmayan Köpegimdir ...

Ben hep aynı benım ama Sen [Bıraktıqım eSki SenmiSin



+ Anne,küçükken bi yerim acıınca öpimmde gçsin derdin ya..
Kalbim acıo anne hadi öpte gçsinn.. !!



Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar



Kara GozLerinde kayboLdugum çocuk , severek unutmak olur i$ mi..?
Bilerek uçuruma önden atlanir mi ki ..?
Kaybettiginin yerine ne koysan dolmaz
Bos birakacagim yerini
Hep bombos.....




HoşÇaKaL arTık Vazgeçiyorum,
senden,sevdamdan,kendimden ve hiç olmayacak olan BiZdeN..


benden nefret edin çünkü sizden deilim….arkamdan hep küfredin….ben kendime kefilim dünyalarımız farklıdır anlaşamiycas eminim…



Kendimi normal olacak kadar anormal görmüyorum !

bitti demekle bitmiyor birşeyler kalıyor yürekte...

terk edip gitmek kolay alışkanlık kalır sadece geriye ve birtek o koyar.. yeniden sevmek kolay başından başlamak gerekir herşeye ve birtek o yorar..



ỉиαи ¢σκ ¢αℓıѕтıм вυ καℓρѕỉz ∂üиуαуı ѕєvєвỉℓмєκ ỉ¢ỉи.. °°

Bir Dü$-tüK KıRıLdık aNLa İ$tee..


ßen kurBan edildim, gençliğimin en güzel yıllarında..
$evmeyi $evilmeyi, a$kı denilen duygunun daha olduğunu ßilmeden taNıdım iHaneti...


Bir aşkı paylaşmak için çok geç,
Bir paylaşıma aşık olmak içinse erken...
Beni sevda yerimden vurdu yine zaman...
Şimdi sana söylenecek tek cümle:
Bende sana yetecek kadar ben kalmadı...


Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde....!!!

yalnızsan kaderndeyim..
umutsuzsan kalbindeyim..
seviyorsan ellerndeym..
aşıksan yüreğindeym..
ağlıyorsan gözlerndeym
bnmlysen aldığın her nefesteym!!!!!!!!


BaNa hAvA AtMaK İçİn kEnDiNi kAsMa dAmArInDaKi kAnIn bİlE BaNa hAsTA...

Ben sensizim ama, sendeyim hala


Bir zincirin iki halkasiyiz seninle anliyor musun? Ayni kadehte karismis iki içkiyiz. iki kelimeyiz seninle birbirini tamamlayan. Her yerde iki oldugumuz için bir bütün haline geliyoruz durmadan


!...Güneşini Kaybettiysen Sakın Gözlerini Kapatma,Yoksa Yildizlarinida Kaybedersin..!


ZoR oLaCaK... Bu aYRILIK...
FaRKINDaYIm... DeRT eTMe SeN...
Bo$a GiTmiYoR....
BaK...
YoKLuGuNa DaMLIYoR GöZYa$LaRIm...

Tam Sarildim Sen Darildin! Cok Nazlanma Yar Usandim! Sen 1 Adim ben 1 Adim! Ortada 1 Yerde Bulusalim =)

$4 - fuLL time $erefsiz oLucaqına , part time insan oLL !!



bunu oyun mu sandın?? hileni ancak kendine yedirirsin.. Pes ettim mi sandın?? taarruzumun yönünü sen ne bilirsin?? sen neyi bildinki yönümü bileceksin..

Seni sevdiğim kadar olmasa da sevebilirdin, az da olsa, bir anlık da olsa, gücün ne kadarına yetiyorsa mesela...


Dünya ziyaRetLeri kıSa oLurmuŞ.
İmtihAn ya ne de olSa,soRuLarı boŞ bıRakıp çıkıyOruM


Sen ki Küçücük Bir Kanaryasın, Aslanla Uğraşmak Senin Neyine!!!


KopyaLa Tarzımı Yapı$tır Hayatına


Bana kendini anlatma !...
Gülüşün (s)aklayamaz yan(ıl)gınların yakıcılığını

0 yorum: