Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Aralık 10

Yalnizlik Nickleri

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana "Sevgilim!" diyebildiğim için kendimi çok şanslı görüyorum.
Seni tanıdığımda hayatım anlam kazandı.Sen varsan her şey tamam, sen yoksan her şey yalan..
Seni unutmak için ant içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.
Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarıyla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Her şeyi öğrendim ama sensiz olmaıy asla
Seni ve sensizliği düşündükçe, esen rüzgarların ardından yağan yağmurlar gibi sana ve sensizliğe ağlamak istiyorum.
Seni ıyldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin.........
Seni ıyldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
Seni ıyldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici çekici ve de güzelsin ama aranızda tekbir fark var onlar milyonlarca sen bitanesin..!
Senin için ağladım,senin için ateşe atıldım ,acıları paylaştım;şunu bil ki dünya duruna canım çıkana dek buna devam edeceğim.SENİ SEVİYORUM.
Senin sevgini doldurdum gönül kadehime, senin sevgini içeceğim. Senin hayallerini çizdim gözlerime, hep seni seyredeceği. İlk defa seni sevdim ölene kadarda seni SEVECEÐİM...
Senin yanında olunca her şeyi unutup bir hayal aleminde yaşıyorum, huzur doluyorum, mutlu oluyorum. Gönlüm bir pınar gibi akıp gidiyor, olmayacak umutlara kapılıyorum ve anlıyorum ben asla ayrılamam. Bunu anladıkça üzülüyorum hatta ağlıyorum.
Seninle tattım ben her mutluluğu,bırakıp gidersen bil ki yaşamam,canımdan ömrümden ne istersen al,GüLü SUSUZ SENİ AŞ KSIZ BIRAKMAM
Sensiz olmuyor, yerine konmuyor; kimsenin eli senin gibi dokunmuyor. Karlara inat yürürüm yollarına; adını camlara yazdım, okunmuyor!
Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı, coşmalı yanardağlar kasırgalar kopmalı, aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı, elbette aşk dediğin böyle olmalı..Ben imkansız aşklar için yaratılmışım, ne kavuşmaıy bilirim ne unutmaıy, kayboldum kuytusunda yansızlıkların, yaşadım en karasını sevdaların...
Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdiğim gibi.
Sesini duysam da her an görmek gibi değil. özlediğimi bil, her an hiç bir şey seni sevmek gibi değil..
Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil...
Sevdan ne yalnız bir yükseliş demektir nede ıyldızlar gibi parlaıyp sönmektir.ölmezliği düşünmek bence boşuna emektir.sevdan seni sevip bir daha geri dönmemektir...
Sevdiğimiz zaman aşk o kadar büyüktür ki, bir bütün olarak içimize sığmaz, sevdiğimiz insana doğru yaıylır.
Sevgi basittir, karmaşık olan bizleriz. Sevgi güven verir, insanlar aldatır. Sevgiye her zaman güvenilir, insanlara asla!
Sevgi bir ıyldızdır yanıp sönen , Masmavi bir düştür gökyüzünde hiç ölmeyen , Sevenlerin mumudur sevgi , Eriyip de hiç bitmeyen.
Sevgililer gününde belki yanında değilim ama dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındaıym. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!
Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındaıym. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!
Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.
Sevgimin güzelliğiydi seni güzelleştiren.
Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten...
Sevginin olduğu yerde mantık olmaz derler... Ne kadar doğru! Seni o kadar çok seviyorum ki aklim basımdan gitti... Birlikte daha nice sevgi dolu mutlu günlere sevgilim...
Sevgiyi göstereceksin dostum, söylemek yetmez. Sevgiye dokunacaksın dostum, düşünmek yetmez. Sevgi ağzında olacak dostum, gönlünde yetmez. Seveceksin dostum, seveceksin! Hem de öyle çok seveceksin ki...
Sevgiyi sır gibi saklar gibi saklamalı ve korumalısın tereddütlerden.Sevgi bulunmaz değildir elbette..Ama bulduğun her sevgi aradığın değildir bir tanem...
Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye.
Sevmek sesini duymaktı,sevmek gözüne bakmaktı,sevmek elini tutmaktı,sevmek seni yaşamaktı,Asla unutmamacasına...
Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce
Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? Yaşamak mı? Boş Ver! Aşk nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzluktu? Işte O Benim Dünyam!
Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer; kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım çok riske girip sana aşık olmaktan..
Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin, senli günlerle takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende, ben seni sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum....
Sus söyleme birşey söyleme artık. Sus söyleme her şey gereksiz artık. Bana düşen dönüpte gitmek.Sonunda elimde kalan bir avuç hüzün ve keder.. Yeter yeter söyleme, söyleme artık. Kelimeler kanatır yaraıy, gözlerin anlatıyor: Mutlu aşk yoktur, yoktur!
Sözlerdir aşkı anlatan, Gözlerdir kalbi kandıran, Kalptir aşkı yaşayan, Dudaklar; romantizmi yaşatan... Dudaklar sözleri söyler, Sözler ayrılık ister, Kalp bu sözlere ıykılır, Gözler gözyaşı akıtır...
Titrer durur ellerim yanında. Vücudum ürpermeyle dolar. üşüyorum ben yanında. Çünkü varlığın içime serinlik veriyor
Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan .Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni .Taa ki beni sende bulana kadar.
Umutlarım ıykıldı Senden Sonra Yaşamaıy Haram Gördüm Kendime!!! Bu Dünyadan Kurtulmak İstediysemde Kaç Defa Sensiz Gidemedim ölüme...
Unuturum desem de inanma sakin, ömrümce kalbimden silinmez adin. Bir sizi içimde senden de yakın kalbimin sesini dinler bulurum seni.
Upuzun bir aşk bizimki. Sanki upuzun bir nehir gibi. Başlangıcı sen, bittiği ben ama uçları hiç birleşmeyen.Ayrı değiliz ama uzağız.Birleşirsek belkide ayrılamaıyz...
üstüne `seviyorum` yazdığım bir kağıttan, sandal yapıyor, dereye bırakıyorum. ister yüzsün, ister batsın, ister bir çalıya takılsın o kağıt sandal, hep derenin bir yerinde olacak biliyorum..
Utanırım , söyleyemem yasadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.
Uykudan uyanınca insani uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın! O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum. Seni çok seviyorum.
Uzak diye bir şey yok, paylaştığımız gökyüzü kavuşturuyor bizi!
Uzaklık küçük sevgileri öldürür, büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rüzgârın mumu söndürüp ateşi alevlendirdiği gibi...
Uçurumun kenarından olsan bile sırf bu dünyaya inat GüLüMSE!!
VEFASIZ sendin beni diller dökerek mutlu eden, lakin ne çabuk böle vefasız olu verdin yokmuş bilirim ben gibi hep aşka gülen sevdim diye güller gibi heyhat soluverdim
Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Hiç Sensiz Kalmazdım !
Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar.
Ya durgun olmalı deniz ; ya durmalı ya da kudurmalı, Sonuna kadar saplanamayacaksa hançer kınıda durmalı , Seven ölene dek sevilmeyecekse baştan unutulmalı.
Ya sözlerin aklımda, yada aklım adında. Ya hayalin karşımda, yada sesin kulağımda. Ya ben çıldırıyorum, yada çok özlüyorum. Ya özlemek çok güzel, yada özlenen çok özel....
Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!
Yalnızım, yalnızlığım beni dinlemekte, yalanda olsa ne vaki bu şarkııy söylemekte, yalanda olsa içimden bir bulut akıp geçiyor, yalanda olsa MUTLUYUM bu bana yeter
Yanağına düsen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordaıym!

Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir yudum serinliği biriyle paylaşmak istediğinde arkana dön ben arkandaki rüzgarlarda olacağım...biganesi gökmenime SENİ SEVİYORUM AŞ KIM
Yanında benden yakın başka biri de olsa , her şeyi inkar etmiş inandırmış olsanda , ve ona duygulanmış sevdalanmış olsanda , biliyorum bu gece beni düşüneceksin.
Yanlizlik benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terk ettim o beni bırakmıyor!!
Yanıldığımız sürece aşığız; hep yanıldığımız için hep acı çekeceğiz; yanıldığımız sürece seveceğiz; sonra yanıldığımızı anlayacağız ve gidip yeniden yanılacağız!!!
Yaprak döken gençliğimin satir aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun bas harflerisin.
Yapraklar sararıp dökülürken yere, yaslı gözlerini çevirip göklere, her gün istemem ıylda bir kere, adimi anmaıy sakin unutma!
Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden. İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çaıyn tadını, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları?
Yarınlar hep güzel olacak derler, oysa bugünlerde dünlerin yarini değil mi?
Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir... Simdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle... Seni seviyorum!
Yastığımla uykumu baş başa bıraktı, sırf seninle yalnız kalabilmek için! Bu da yetmedi kendimi de bir kenara bıraktım şimdi burada yalnız sen varsın. BİTANEM...
Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim, üzerini sevgimle örttüm tüm kabuslarını da ben aldım ki sen rahat uyu bir tanem!
Yağmur vuruyorsa pencerene,Anla ki o zaman ben ağlıyorum. Yağmur pencerene vururken ,Benim gözyaşlarım da kalbime vuruyor; Tıpkı yağmur gibi..

0 yorum: