Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 29

Sevgi Ask ozlem

sewmeK saçaK aLtına sıĞınan qöçmen Kuşun,kaR taneCiKLeRi aRasında uçuşan ßeYaz tüYünü qöReßiLmeKtiR. .

ne eLßiseLeR qöRdüm,içinde adam yoK;ne adamLaR qöRdüm,üzeRinde eLßise yok !!

sen ßana ışık weR,ßwnde fiLiz çook. .kökLeRim içimde qizLidiR; qeLen qeçen,açan soRan,ßeRe ßudak yok. .

aRDıma Düşen ßeni qöReßiLeCeK misin?Daha YüzümdeKi ßeni tanıYamazKen..!

qeL desem qeLiR misin?kendinCe..tekRaR sew desem seweR misin?kendinCe..

heR ne kadR uzatsamDa eLLeRimi son çaRe YokLuquna iDama mahkum çaResizLiqim ceLLaDım oLDu. .

aYakta hisLeRim,diLimde düğümLeR. .söz qeçmioR ki,Kendine . .

hanqi deniz neReYe döKüLüyoR ßanane!. . ßen içinde ßoquLuRken. .

bende sana yetecek ben kalmadı !!!!!!!!!

deqmezmiş hiç uqRaşmaYa..ßu kez mecaLim yoq hiç,daYanmaYa. .!

Kasmaz beni *** gönüllerin sahte sewgisi,asıl koyan deqer werdiklerimin s..tir olup gitmesi !!

İnsanoğlu hayatta o kadar acı çeker ki, canlılar arasında yalnız o, gülmeyi icat etmek zorunda kalmıştır...

olmadığım biri için sevilmektense kendim olduğum için nefret edilmeyi tercih ederim

hep inandım. .inandım,ama koRktum!çünKü ßiLiyoRm ;sewmeK sewiLmeK ßana qöRe diiL!sana qöRede diiL. .ne sen hakettin ne ben. .suçLuYuz!

dizLeRim titReR sen qöRününCe,hani o qeLişin war ya;akLımdan çıkmaz ßütün ömRümCe,o çapKın qüLüşün waR ya…

ßeni YakaLamaK mı istiosn?Koş o zaman . . !!!

seni iLk qöRdüqüm anda wuRuLmuştum,neYdi seni bana çeken?qaLiba unutmuşum.beLki anLamLı qözLeRin weya duRuşun!biLmiyoRum beni sewiyor musun?

But It's Time To Face The Truth,,,I Will Never Be With YoU
(ama gercekle yuzlesmenin tam zamanı ben asla seninle olmayacagim)

senin marka olduqun yere etiketi ben koyarım !!!

cenneT sewDiĞinin YanıdıR . .

qeLişLerin qidişiLeRi öLümdü YüReqime.,oYsa hasRetim qeLeceqin qüneYdi . .wazqeçTim artık qeLme istemem . .

unuturum sandım zamana bırakınca,seni nasıl sewdiqimi . .ama buqün yine söylüyorum hep aynı,hep aynı şmdi . .

bilmem anlar mısın;o senin bir anının benim ömrüm olduqunu,ne çok sewildiqini we artık çok geç olduqunu ..!!

oYuncakLaRı ßıRakıp YüRekLeRLe oYnaYaLı,OyunLaRın adı aşk oLdu . .

iNSANLAR VARDIR SEVGiYE LAYIKTIR ! iNSANLAR VARDIR SEVGiNiN EN YÜCESiNi VERSENDE ASAGLIKTIR ...!

3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen kendini 10 kuruşluk hissedermiş şimdi aynaya bak ve o 3 kuruşluk suratına tükür..

Lanet oLsn sna,Lanet oLsn qözLeRine,Lanet oLsn ßna,Lanet oLsn ßnm zawaLLı kaLßime . . !!

NE AŞKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞANMAYI BEKLEYEN....NE AŞIKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞADIKLARINA,YAŞAYACAKLARINA NEFRET EDEN

qüneşin kızıLca kıYametine çataR,kuRuYan umut daLLaRım . . !!

YALANLARINIZ GÜZEL İNANMASI ZEVKLİ !!

KALBİMİ KIRMA BİRGÜN KIRILICAK NASILSA…!!

iÇimdeki sensizLiĞi sen başLatıR,sen bitiRiRsin. .akLımda köR başLanqıÇLaR,hepsinde senden biRşeY waR. .!!

nasıL unuturum o qüLüsünü..

ben senin için burda yanarken.... sen kimbilir nerede üşüyorsun....

gєℓмє уαηıмα; ѕєη вαѕкαѕιη, вєη вαѕкα..!

вιя тєк ѕηι вηα çк gя∂ü ∂üηуα..!

вєℓкı мαѕαℓℓαяιη,мυtℓυ ѕσηℓαяιη єtкιѕιη∂єу∂м,нαℓα! αмα göямєz∂єи gєℓ∂м нρ, вıℓєи вıℓя α¢ιtя gєя¢єк . .

bİr romandIn okuyUpta bitİremediqim,bir hayaldin yalvarıp ta hükmedemediqim,bir sendin merhaba diyipte elvda diyemediqim.tek bildiqim war oda seni çok öslediqim..

0 yorum: