Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Aralık 29

Şekilli Nickler

uyumaK zor,u¥añmaK KoLay oLaCak..Sabahı ipLe çekeCeksin..Ne qeceLer rahatLatacak seNi ne qündüzLer,öLmeyi isteyip öLeme¥eCeksn..!



Her Günüm CenaZe Her günüm Şehit..BunLarın sebebi biR İt oğLu it..!Uyan Türk evLadı uyan..Otuz kuponLa aLınmadı bu vatan..

HenüZ Erken Çok eğLenicem..evin yoLLarını kayBediCem..aŞık oLup dönüp başa,biRazda kendimden geÇiCem..

yoLa kazık çakıLmaZ,DaĞa karşı bakıLmaz,biz İstanbuL KızıyıZ..BizLe başa çıkıLmazzzz..

GiRiş nedenSiz..GeLişme ümitSiz.. Sonuç GerekSiz...

HayaTımdan gidenLer..Geri dönmeyi hayaL BiLe etmeyin.!Hayatıma yeni girenLerr! gitmeyi düşünürSeniz.. Hiç bekLemeyin..!

D3pr3M GiBi GiRDin GönLüm3..Fay hattı çizDin yür3Ğime..EnkazLar bırakTın üstümD3..özL3nmekt3sin! 8.5 Şidd3tinD3...

ağLamak İstemessem ağLamam,Çok istesemde beLki unutamam,Son darBe geLene kadaR yıLmam..Son Kozum oLsun,zoRda oLsa sukuneT..

Her haLinLe biRTanemdin GözümDen düştün..ZaTen hiç Benim oLmadın..Hatta öDünçtün..!

Sen yaLanLarLa aŞk satanLarın iLk adresi..Bense sattığın son aŞkın ta kenDisi..

hayaTTa yoLLar çiziLmiş,eLbet birini seçecekSin!SeçTiĞin yoLda öLüm oLsa biLe seLam verip geçecekSin..!

Love Or HaTe me!But noT PLay with me! (Sev yada nefreT Et..ama asLa Oynama)

ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм. .

eLeştirme Beni,beĞendiysen Takdir eT! hoŞuna gitmiyormuyum? Kafana takma Sktr eT

sEn anca ona buna Laf yetiştir..imaJ Bozuk biraZ DeĞiştr..Her kadını annenmi sandın?BencE okuyup Kafanı baya bi geLiştir

Dünyaya Nefretini kusmakmı? yada sesini Kısıp susmakmı? Şimdi kendiNe biR YoL Seç.. Yada bu dünyadan vazGeç ...!

...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...

0 yorum: