Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazar, Aralık 30

Msn güzel

aşkında sonsuza kadar nöbet tutayım.

senin sahte sevginle doldurdum kalbimi bugün , alıştım artık doldur boşalta!

sen benim sevdiğim kız değil ,bir anlık gözüme düşen bi yağmur damlası olamazsın.

seni sevmekten korkucak kadar aciz değilim , gel bana yeterki saf aşkınla...

hayat hep pisliğin içine çeker , kafanı kaldır bir ALLAH a bak onun elini bırakmadığın sürece seni kimse üzemez.

bir çok gülen yüzün altından kalleşlik çıkıyor neden diye sormuyorum artık herkes kendi için yaşıyor

ağzımdan çıkan sözün esiri olmam , sonundaki her hesabı yapmışımdır.

verdiğin sözü tut , verdiğin söz elimizde kalırsa , sana sokucak çok delik buluruz!

bu gece ruhuna vurdum kısa mesajla kısa olan aşkına ....

sen gittin ben bittim kabul ediyorum ama inan elbet yaramı sarıcam iyileşicem ve sana yine gülücük atıcam.

senden sonraki sevgisizliği bana gösterdin ya , artık tek kalsan bu dünyada seninle kendimi kirletmem.

ruhsuz bedeninle sana iyi danslar

bakire aşkınla bana ilk gelen sen değilmiydin , ben yokken bozdularmı o saf aşkını yazıklar olsun. bozduranada selam olsun.

2. el sevgine birinci sınıf değer verdim. sattın beni kendi değerinle.

sana sevgimi verdim , almaya niyetim yok bunu bil. çöpe at ona karşılık vermiyeceksen , ona bir daha ihtiyacım olucağını sanmıyorum...

seni görmeden önce zekiydim ama seni gördüğüm anda anladım ki , seni kaybedecek kadar akılsız değilim. beni akıllı yapan sensin.

seni ruhuma gömdüm , dünyadaki kalbimle mezara gitmeyecek , benimle geliceksin!

sana kendimi tarif ettim , beni sana tarif ettiğim gibi yaşarsan , benden sana güzel yemekler çıkar.

seni seviyorum demekten ilk korktuğum kişi sensin , acaba seni gerçekten mi seviyorum ?

bu gece bir dolu gibi üzerine yağmak istiyorum ,bak dolu yağıyor derken , doluya baktığın bakışını istiyorum.

seni sevdiğimi söylüyorum açıkça değil belki , ama öyle ima ediyor ki açık belki ...

beni bir gün bırakıp gidersen , aslında sen kendini bırakmış olucaksın , hemde seni kullanıp atacakların kucağına. seçim senin bebeğim.

seni her sevdiğimi düşündüğümde , aslında senin beni sevmediğini anlıyorum , sen beni hak etmiyorsun , sen sanki her an bana çalım atıcakmış gibi davranıyorsun.

seni düşünmekten inan gecem gündüz , gündüzüm gece oldu , gelmeyeceksen bir haber sal bari , gecemde gündüzümde olmasın. ben seni gecenin gündüzün olmadığı yerdede beklerim.


sen yokken bile yanımdasın biliyormusun ? senin sevgini hissetmek ne güzel , dur diyebiliyorum yanlışlara artık ...


seninle yandım bu gece , ama inan bebeğim bu gecenin geçmesini istemedim , ama yine inan bana bu gecenin peşindeyim.

bu gece taktım seni aklıma, ne olucak sonumuz bilmiyorum , ama ben çılgınlık yapıcam artık sanırım , ne dersin ?

ya seni düşündüğüm zaman , bir hal oluyor bana , neden başladığımız sevgimize aynı haz ile devam edemiyoruz sorun hangimizde ?

msn de aşk olmaz diyorlar , bunu söyleyenler sadece madde ile yaşayanlar, ruhunla yaşa bakalım sevgiyi , görelim sendeki sevgiyi.

hoşuna gidiyor değil mi beni soru işaretleriyle bırakmak ? sevdiğini söylemiyorsan , sevmediğini söyle bari , peki neden yapamıyorsun ?
seni çok seviyorum , olurda bir gün senden nefret edersem , sana olan sevgimin şiddeti ile karşındayım!!!

iyi niyeti suistimal edenin fişini baştan çekmeli , daha fazla zarar vermeden uzaklaştırmalı..

merhamet etmeyene , merhamet edilmez...!

dertliyim kederliyim işte , yazıyorum bu gece, sen olmasan yazamazdım bu gece , sen olmasan düşünemezdim bu gece

hala anlamıyormusun be sevgili ? işte diz çöktüm önünde , sen beni kaldırmadan kalkmıyıcam önünden ? isterse firavun desinler bana yüzyıllar sonra bulsunlar bedenimi.

dünyada ilk kendimi hatırladığım gün bir sevgili beni seviyordu sanki , ama o kadar çok seviyorduki anlatılamaz , aradım onu yıllarca onun sevgisiyle yaşadım sanki , anlıyorum şimdi o sensin sevgilim , gel şimdi yaşıyalım sevgimizi.

hayatta en büyük edindiğim tecrübe , kendiyle savaşmayı bilmeyen , hayatla savaşamaz. çünkü hayat kendinde saklıdır.

seni düşüne düşüne bitti bir gün daha işte , oysa bitseydi gün seninle keşke.

çıkar için seviceksen hiç sevme , çıkar at o maskeyi yüzünden , ben sana çıkarını peşin ödüyeyim dolaşma gözümün önünde

bir gün dost aradım koştum dostlarıma , oysaki çoktular vardığımda yoktular

sevgi en kutsal emanettir bize Allahtan , ama günümüzde onu maske olarak yüzüne takan pek çok sevgi hırsızı vardır.

birinin seni sevip sevmediğini öğrenmek istiyorsan onu para ile sınav et

bazen yanlızlık geliyor üzerime ama sen geliyorsun aklıma birden , inan yanlızlık ürküyor senden.

ne kızlar gördüm geldi geçti hepsi , ama sen geçemedin be sevgilim , uğraştım didindim inan ama yapamadım bana inan.

ben bilmezdim aşkı maşkı senden önce , zaten aslında ben bir hiçtim senden önce , sensin beni var yapan , ne yapayım işte bende sana tapan ...

hep seni aradım sevgilim , yüzüme senin gibi bakanı aradım ve buldum artık , gel bakalım yüzümüze , sonsuza kadar aynı sevgiyle

ah bir baktım kız gözlerine , üfledi ruhun sanki üzerime , ben sensiz artık yapamam gel benim üzerime.

bana aşkım deme , bana canım deme veya bana buna benzer kelimelerde kullanma , konuşmaki sevdiğini anlıyayım.

ne aşklar gördüm sözde , terk ederler dert varken keder varken , peki bunlara göğüs germeden sevgi aşk olur mu sevgilim ?

aşkı geçen gün tattım. ve anladım aslında acı değil aşk ve yine biziz aşkı acı yapan.


aşk engel tanımaz sevgilim , senin bedenin olmasada seni sevebilirim , peki sen benim gibi seveni bulabilirmisin ? fedakar olmayana sevgilim dermisin ?

--------------------------------

seni hiç unutamıyorum biliyormusun sevgilim. hani senin mahallene gelipte abinden ve babandan yediğim dayağı hatırlıyormusun ? hala 1 dişim yok aynaya baktıkça seni hatırlıyorum.

seni o kadar çok seviyorum ki! başka birinin yüzüne hayranlıkla bakarken bana sarılıp seni seviyorum deyişini bile seviyorum

seni unut dediler ama ben akıllı davrandım hem seni hemde seni unut diyenleri unuttum şimdi yoluma devam ediyorum

o kadar sıcaksınki evlendiğimiz zaman ısınma derdimiz olucağını sanmıyorum extra doğalgaz bağlatmaya gerek yok

seni gördüğüm anda geçmişimdeki tüm sevgiler gölgen oldu bir anda.

büyük konuştum aşık olmam diye. çıktın ceza gibi karşıma hergün seni çekiyorum. senden o kadar çok bahsediyorum ki arkadaşlarda beni çekiyor

seni ruhum ile sevdim sözde değil. benden saklanamazsın. saklandığın yerde bulurum çevrem çok geniştir

seni unutmaya çalışıyorum. ama o gözlerinle bana bakışın varya her seferinde dur diyor bana. bende duruyorum dinleniyorum biraz

çok ayran gönüllüyümdüm seni görmeden önce her gördüğümü severdim. ama sen aldın götürdün huyumu , ya gel artık bana yada yolla huyumu bana.

arkadaşlar soruyor neden içiyorsun diye. bebeğim korkuyorum sensizliğin beni içmesinden.

seni o kadar çok seviyorum ki , sana olan sevgimi başkasına anlatsam eminim ki senden çok severdi beni.

bazen sensizlik çok fena vuruyor bana biliyormusun ? artık vurma , gel bana .... o kadar vurduki sensizlik bana o kadar sopa yemiş gibiyim ki artık ringlere çıkmayı düşünüyorum bari para kazanayım

seni düşünüyorum seni düşünüyorum bunu hep yapıyorum dur diyemiyorum. artık bencil değilim kendimi düşünmüyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kalbimde kazilmis adin ,

seni kalbimin en derin yerde sakliyorum kimseler seni benden alamasin.. (L)