Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Aralık 24

Etkileyici iletiler

Herkes bilsin istedim nasıl sevdim ben
Herkes duysun istedim neye direndim ben
Neler gördü gözlerim neler duydum dinledim
AŞK BÖYLEYSE SEVMEYİN SEVMEYİN.


Ay ışığına vuruldum ben
Çok uzaklarda olsada
sonumuzu bile bile seviştim ben
artık gece hiç olmasada


ay ışığına vuruldum ben başka dünyaya yansada
çok zor geçen günün ardından uyurken ben
odam hep ışıksız kalmışsada
bu ev artık yuva değil bütün eşyalar üstüste terk etmeden önce...


Denize açıldım sevmeye sevilmeye Anladım sevmek gibisi yok
Yağmura soyundum yavaş yavaş yağar diye Damlalarda yüzmek gibisi yok
Yokluğun varlığın bir Dünüm yok yarınım sır
Nasıl inanırım sana Bu yürek ağır bana
sevgin öyle uzaklarda Nefes alsamda yanında
BU AŞK FAZLA SANA.

0 yorum: