Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 23

Msn Nickleri Arsivi

Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim...
--ACI VE HÜZÜN BIR YILDIZ KADAR UZAK,MUTLULUK GOZBEBEGIN KADAR YAKIN OLSUN.UMUTLARIN GERCEK,GERÇEKLERIN MUTLULUK,MUTLULUKLARI N SONSUZ OLSUN..
--Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil
--Hayatta Dört Yanlis yaptim; Dogmak,Yasamak,Büyüme k ve Umutlara Sarilmak, Bir Tek Seyi Dogru Yaptim O da SENI SEVMEK Ama Unutmusum Güzelim Dört Yanlis Bir Dogruyu Götürdü....
--Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
--Dünyadaki en güzel seyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki ?
--Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim...
--Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
--Boş zaman yoktur boşa geçen zaman vardır.
--Yirmi yaşındaki bir insan, dünyayı değiştirmek ister . Yetmiş yaşına gelince , yine dünyayı değiştirmek ister, ama yapamayacağını bilir.
--Bağırsak kurtları bağırsakta yaşar, bağırmasakta
--Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise entegrali...
--Fabrikadan halka satış vardı. Bir sürü halkam oldu.
--Aşk bir havuzdur. İçine aptallar düşer. Beni ittiler
--Babama değerimi sordum "Dünyalar kadar dedi"dünyanın değerini sordum "Beş para etmez dedi"

--Ey yükselen yeni esil! İn ulan aşağı!
--İlahi azrail sen insanı öldürürsün..
--Kadın hakkı diye birşey olmaz. Çünkü hakkı erkek ismidir.
--Vicdanı tertemizdeki. Zira onu hiç kullanmamıştı..
--Yerin kulağı var derler.Benimde kulağım var.Peki ben yermiyim?... HAYIR YEMEM
_____________________ _____________________ ________ _______________



*Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için..... *Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce *Sesini duysamda her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil. *Sen seni sevmeyeni görmeyecek kadar görsen oda seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur. *1 Gün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip sessiz sedasız ölüme gitmek istersen yanıma gelki sana sensiz yaşamanın ölüm olduğunu göstereyim! *Seni günde bir defa düşünüyorum oda 24 saat sürüyor. *Nasıl uzaktaki yıldız parlak geliorsa şbsaba uzakta olduğu için tutkunum sana. Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana imkansız olduğun için aşığım sana! *Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin! *Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum birtanem çünkü benide sevdiğini söylüyorsun. *Bir romandın okuyupta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıpta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ ÖZLEDİĞİM *Aşk aynı gül gibidir. Rastgele tutarsan dikenleri batar,yapraklarını açarsan duyguları akar,tutmasını bilirsen o sana tapar.. *Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde bir türlü kendimi avutamadım. Kaç geceağladım böyle gizlice ne yaptımsa seni unutamadım! *Seviyorum sevmenin acı verdiğini. Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum, Belki seven sevilir diye. *İçim o kadar senle doldu ki... İnsanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum. -----Birasda etkileme sözleri buldum sizler için --------- * Ílk görüşte aşka inanır mısın ? Yoksa dışarı çıkıp tekrar mı gireyim? *Baban uzaylı mıydı? Oda nerden çıktı? Senin gibi birşey yeryüzünde yok çünkü! * "Baban hırsız mıydı?" "Hayır ! Ne Alaka?!?" "Gözlerinin yerine konulan elmasları kim, nerden çaldı o zaman?" * Erkek: "Sesi sen de duydun mu?" " Ne sesi? Ben birsey duymadım!" " Kalbim kirildi" *Sen likör gibi tatlı, Tekila gibi çarpıcı, Viski gibi asil, Konyak gibi sıcak, Şampanya gibi özel..

Msn Nickleri

0 yorum: