Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cuma, Kasım 16

ilk goruste aski anliyorumda, omur boyu birinin suratina bakaniki kisi arasinda ask bir mucizeden baska birsey degil !!!

Ask karsindakini bulunmaz Hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.

Arabanin onundeki cocuklar kazalara, arabanin arkadasindaki kazalarda cocuklara neden olur.

Ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.

Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.

Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.

Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.

Birakip gittin beni... Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla...

Dusen bir yaprak gorursen, Beni hatirla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmistim. Imza: Copcu Riza

Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok... Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari!

0 yorum: