Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Cumartesi, Kasım 17

güzel nickler (azra)

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

Yeni msn nickleri, etkileyici nickler.


Dünün Hatasını Bana Sormayın.Doğruya Yanlışa Kafanızı Yormayın Bakın Dalganıza Canmı Sıkmayın.DOĞRUDA BENİM YALANDA BENİM


Hayat £manetse ßirakytiĞin Y£rd£yİz..hayat Oyunsa Kralini Oynariz…hayat Sevmekse ÖlÜmÜn£ S£v£rİz..(ÇÜnkÜ ßİz ÇANAkkAle / GelİbOluLuyuz

Delikanlı Adam, silmek istediği dosyayı shift +del kombinasyonu ile siler,Geri Dönüşüm kutusu kullanmaz,tükürdüğünü yalamaz

taşımak değil taşıtmak mühim olan rotasiz dan anlayana güller arasında bir diken kırık bir masada içki içen esrarı çekip kendinden geçen bir serseri görürsen beni hatırla sahilde oturmuş denize bakan yakasız gömleğe kıravat takan arkadaşı için kendini yakan bir delikanlı görürsen beni hatırla olur olmaz şeylere kafasını takan kalbi insanlara kızıp yaşamaktan bıkan bir yakışıklı görürsen beni hatırla

biz nişan ÇanAkkAleliyiz yalandan hoşlanmayız seversek tam sever sevmezsek kesip atarız arap dır lakabımız GELİBoluDur meknımız ayın gölgesinde yatar her gece destanlar yazarız her kahvede masamız her ortamda şeklimiz geçer her karakolda ismimiz her sokakta zıbanamız hez güzeldede bir resmimiz bulunur rotasizdan anlayana

Bén DostLarimi Né KalbimLé SéVérim. . NéDé akLimLa oLurYa ! Kalp durur.. aKil uNuTur Ben sadece Ruhumla SéVérim o Né.Durur Ne De unutur

KiMiNe GöRe KrALıM, KiMiNe GöRe YaLaNıM, SiZ RaHaTıNıZa BaKıN BeN AdAMıNA GöRe AdAMıM…

DisConnect OLurSam ßeni Yine Ararmısın? MaSa Üstünde ßuLamazsan ßeLgeLerime ßakarmıSın? YokLuğumda erişim Paketi TeseLLi oLmasada DeğiŞikLikLeri KaydediP Yeniden ßağLanırmıSın? ßütün ProgramLar Hata verSede ßu AşkI KeS KopyaLa Yapıştır iLe TaŞıyabiLirmiSin?’

SatmadIk doStumuzu, ßiLdik Hasmımızı..KapatmadIk eskiLerdEn kaLmış Yaramızı. Akıtırız KardEs Uqruna Kanımızı..ßiLsinLer ki : KraLLar öLmedEn ßırakmaz TaCıNı…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben ce süper olmul azra hanım