Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Salı, Ekim 23

Sevgi,Sevgilim Nickleri

Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.


Gozlerin gozlerimde, ellerin ellerimde, askin icimde ve ruhun bedenimde oldugu surece seni cok sevmeye devam edecegim...


sen benim dilimde sarkim basimda tacimsin sen benim bedenímde cnm tek ilacimsin sen tutacagim dalimsin sen benim alinyazim, ilk ve son askimsin.


geceler sensiz kabus gibi.gündüzleri ise kör zindandayim.geceme gündüzüme isik ol gel artik.ne olur dön bana


gunesin dogduguna bakma vakti aksama kadardir,ay isigina aldanma omru sabaha kadardir,seni aramadigima bakma kalbim sana yuregin kadar yakindir B£B!S!M


duygular vardir anlatilmayan sevgiler vardir kelimelere sigmayan bakislar vardir insani ömür boyu aglatan yollar vardir asilmasi güç olan kalpler vardir acilarla parçalanan ve insanlar vardir hiç unutulmayan sanma beni sevipte birakanlardan benim sevgimm.


bir gece ay bana sordu neden seni üzen birisiyle berabersin bende dedim ki sen gökyüzünden ayrila bilirmisin...


Hani bir kelebek yakalarsin avucun icinde sonra bakmak, görmek istersin yasiyormu diye.Baksan kacacak simsiki tutsan ölecek.Iste böyle birsey seni SEVMEK...


sen bilirmisin senin benim için ne kadar degerli oldugunu...bilmedin bilemedin sana olan askimin kiymetini görmedin göremedin gerçek sevgimi...


Hayatin bütün güzelliklerini gör,hiçbir sey için üzülme,kirilsanda aglama.Hayati göz yaslarinla sevindirecegine,gülüsünle cezalandir.iyiki varsin,iyiki dogdun.


An gelir insan aglarmis.Gözyaslari sel olup kalbine akarmis.Kahkaha bir maske derler bilirmisin?Insan sevdiginden ayrilinca bu maskeyi takarmis...


Hayata Kimseye Guvenme Cunki Beyaz Gulun Golgesi Bile Siyah Tir ASKIM


Ne seni unutacak kadar zaman gececek, ne zaman seni unutturmaya yetecek. Birakip gitsende seni unuturum sanma zaman alismayi ögretir ama unutmayi asla.


o kadar güzelsin ki bakmaya kiyamiyorum o kadar özlüyorum ki sen gidince sabahlar olmuyor hiç birseyden degil seni kaybetmekten korkuyorum


eskiden hep sevdim ama sevilmedim hep agladim ama hiç gülmedim hep özledim ama özlenmedim simdi de yasiyorum ama sadece hayallerimle.


sakin aglama hep gül sakin isyan etme hep sükret seni seveni de mutlu et


sevgi nickleri

0 yorum: