Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Pazartesi, Ekim 1

Sevgi Msn Sozleri

Çok sevildim..
Öyle sandım..

Çok da sevdim.
Belki yanıldım. (: (:


Ölünür de, farkına varamaz insan..
Ölünür de, kopamaz bu dünyadan..
Ölünür de, "yaşayan sıradan biri gibi görünür de..."


Hatalarıma savaş açtım, hergün farklı kefendeyim!!






Beklemediğim anda karşıma çıkan ayrılıkları...

Aniden bastıran kışı...

Aynaya her baktığımda değişen kadını..

Mevsimler içinde mutlaka bir sevinç getiren yaz'ı..

Gülünce yüzleri bayram yeri olanları..

'Geçecek' diyerek yaraya üfleyenleri ..

Okuduğunu anlayanları..

Anlayıp da susanları..

Cesur olanları..

Yeniden başlayanları...

Ve...

Hayatın mutlak coşkusunu...

Sizi...

Seni...

Her şeye rağmen üstelik.

'Gördüğüme Sevindim! '..

0 yorum: