Adım atmak için muhteşem olmak zorunda değilsin, fakat muhteşem olmak için adım atmak zorundasın.

Çarşamba, Ekim 17

Ayrilik Nickleri

...ҳ̸Ҳ̸ҳ_SeSsİzLiK_ҳ̸Ҳ̸ҳ...

AranıLan TeseLLiLer Neden Hep meşguLe Düştü..

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı...??

né éL!mdn †u††uLr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwmediLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Ler ßana ßu dünyda mu†LuLuq Haramm$ méqéR

NoKtA dEqiL,ViRgÜl KoYdUm ÖyKüMe...!!!

AsıLı KaLdIm BıR iPiN uCuNdA...!!!!

$imdi SensizLiqe qüLümsüyorum.. U¢uRumun kıyısında...

Ya aL götür ßéndéki Séni Yada GéL tamamLa ßéndéki ßéni . . .

Karanlik dünyam,dertler ve ben,aklimdaki tek düsüncem,mutluluk ve sen......

d@y@n y@lnızlığımmm.......

•S•ê•N•î••••K•â••L•b•î•M•ê••••G•ö•M•ü•Y•ô•R•û •M••• •S•ê•V•G•î•L•î•M•

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN.





ayrılık nickleri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

$heytanıN teqK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ ! bu nicki koyanın ben soyuna kufur etsem gene az gelit

Adsız dedi ki...

$heytanıN teqK suçuU meLeqe tecavüzZ etmesiymiş$$ ! blog sahibi bu yorumu onaylıcak kadar imansızmısın